کد مطلب: 32442
 
نرم افزارهای کاربردی برای آخر هفته +دانلود
برنامه های کاربردی از جمله مهمترین اجزای تلفن های همراه هستند که به بخشی جداناپذیر از آن ها تبدیل شده اند. این نرم افزارها در مواقع ضروری به کمک ما می آیند.
تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۸
 
به گزارش زاهدانه ، تلفن های همراه دارای سیستم عامل های متفاوتی هستند. هر یک از این سیستم های عامل به برنامه های خودشان نیاز دارند تا به درستی اجرا شوند. این هفته نیز برنامه هایی را مخصوص تلفن های متفاوت برای دانلود قرار داده ایم.


نرم افزار آدوب ایر - آندروید


نرم افزار ادوب ایر محصولی از شرکت Adobe که اولین نسخه های آن برای سیستم های PC ارائه شده بود و بعد از مورد نیاز بودن آن برای اندروید نیز ارائه گشت تا بتواند فایل های فلش و کد های اسکریپت و Html و ... را در اندروید اجرا کند و برخی از برنامه ها که دسترسی به اینترنت نیاز آنها است بدون باز کردن مرورگر به درستی عمل نمایند.

دانلود

نرم افزار واژگان انگلیسی - جاوا


را این بار برای علاقه مندان سایت تخصصی یک موبایل . کام  آماده ی دانلود کرده ایم که برای هر فردی می تواند در طول روز خصوصا دانش آموزان پر استفاده و مفید واقع گردد تا همیشه آن را به دلیل قابل اجرا بودن در موبایل با خود همراه داشته باشند. لازم به ذکر است انتشارات گاج این نرم افزار را برای دانش آموزان مقطع اول دبیرستان , دوم دبیرستان , سوم دبیرستان و مقطع پیش دانشگاهی تولید کرده است که می تواند خبر خوبی برای دوستان باشد. این نرم افزار تحت جاوا بوده و بر روی گوشی هایی که این پلتفرم را پشتیبانی می کنند قابل نصب می باشد

دانلود

نرم افزار مخفی سازی - سیمبین


برنامه امنیتی برای سیستم عامل محبوب نوکیا سیمبین که شما با استفاده از نرم افزار Touch Hider می توانید کلیه ی فایل های خود را مخفی نمایید,در این برنامه شما می توانید هر فایلی را با هر فرمت مخفی کنید بدین صورت هیچ شخصی نمیتواند لیست فایل های شما را مشاهده کند.نرم افزار Touch Hider برروی سیستم عامل های سیمبین سری 60 ورژن 5 و سیمبیان 3 و سیمبیان Anna و سیمبین Belle قابل نصب و استفاده است.

دانلود
Share/Save/Bookmark