کد مطلب: 29394
 
بهترین نرم‌افزارهای تلفن همراه و رايانه در هفته‌ای که گذشت + دانلود
از اینجا می‌توانيد بهترين و کاربردی‌ترین نرم‌افزارهای اين هفته دريچه را دانلود کنيد؛ نرم افزارهايی که به انتخاب شما کاربران محترم جمع آوری شده است.
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۲ ساعت ۲۳:۰۶
 
دانلود

SketchBook Pro

نرم افزاری برای طراحی در اندروید + دانلود

با نصب نرم افزار SketchBook Pro بر روی گوشی اندرویدی خود می توانید طرح ها و ایده های خود را در برنامه پیاده کنید و تبدیل به یک طراح حرفه ای شوید. کار با این نرم افزار ساده و بیسار آسان است و با ابزارهایی که دارید می توانید طراح های موردنظرتان را رسم نمایید.

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

 
برای اندروید؛

افکت گذاری روی تصاویر با Instagram + دانلود

Instagram بهترین نرم افزار برای ایجاد افکت ها و جلوه‌های جذاب و متنوع روی تصاویر به وسیله رابط کاربری اجتماعی ساده و کاربردی است. تصاویری که قصد دارید بر روی آن ها تغییرات ایجاد کنید را از گالری عکس ها انتخاب کنید و با اعمال افکت های ویژه بر روی آن ها بر زیباییشان بیفزایید.

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

 
یک مسابقه جهانی به صورت آنلاین؛

دانسته های خود را محک بزنید + دانلود

ما معمولا فقط در زمینه تحصیلی خودمان می‌توانیم در آزمون‌هایی شرکت‌ کنیم، اما خیلی جالب است که با این اپلیکیشن می‌توانید دانش خود را در زمینه سریال‌ها، فیلم‌ها، گیم‌ها، موسیقی و کتاب به بوته آزمایش بگذارید!

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

نرم افزاری فارسی برای زمان "تردید" + دانلود

وقتی تمام جوانب را در نظر گرفتید، اما هنوز در تصمیم گیری دو دل هستید، چرا امور را به دست شانس نسپارید؟

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

 
با Photoshop Touch متفاوت باشید

فتوشاپ لمسی برای تبلت‌های اندرویدی + دانلود

همه‌ی ما با نرم افزار حرفه‌ای Adobe Photoshop آشنایی داریم. این برنامه یکی از بهترین نرم‌افزارهای موجود برای برای ویرایش تصاویر است که اکنون نسخه جدید و یا بهتر است بگوییم نسخه لمسی این نرم افزار برای تبلت‌های اندرویدی منتشر شده است.

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


برای ویندوزفون؛

با آناتومی بدن انسان آشنا شوید + دانلود نرم افزار

بدن انسان از یک سر، گردن، دو دست، دو پا و ... ساخته شده است و برای راه رفتن، نشستن، حمل و نقل اشیاء از این اجزا استفاده می کند. 100 تریلیون سلول، 206 استخوان، 600 عضله، 22 بخش داخلی بدن فقط قسمتی از بدن پیچیده ترین موجود جهان یعنی انسان است. حال می توانید با استفاده از نرم افزار Anatomy for Kids، با آناتومی بدن انسان آشنا شوید، برنامه برای پزشکان و دانشجویان رشته ی پزشکی بسیار مناسب و کاربردی است.

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

مکان یابی حرفه ای در تلفن همراه؛

نرم افزار Google Maps برای ویندوزفون + دانلود

بدون شک نقشه های آنلاین و آفلاین گوگل یکی از کامل ترین و بهترین نقشه ها، برای مسیریابی و موقعیت یابی است. این بار قصد معرفی نرم افزار Google Maps برای گوشی های دارای سیستم عامل ویندوز را داریم. با استفاده از این نرم افزار قادر خواهید بود، کارهایی مانند: موقعیت فعلی خود، دریافت مسیرهای رانندگی و حمل و نقل، پیدا کردن آدرس مکان های مهم و ... را انجام دهید. در ضمن حتی اگر گوشی شما مجهز به gps هم نباشد، نرم افزار می تواند مکان فعلی شما را به راحتی و سهولت پیدا کند. در شرایط مختلف قادر خواهید بود که مختصات محل خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید تا آن ها با وارد کردن مختصات مکان، شما را با راهنمایی نرم افزار پیدا کنند.
 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

برای اندروید؛

"1Tap Cleaner" تلفن همراه شما را بهینه سازی می کند + دانلود

اولین و بهترین کار برای افزایش سرعت تلفن همراه یا رایانه بهینه سازی آن ها به وسیله نرم افزارهای موجود است. 1Tap Cleaner Pro از بهترین و قدرتمندترین نرم افزارهای موجود در زمینه بهینه سازی گوشی های اندرویدی است و می تواند به صورت چشمگیری سبب افزایش سرعت تلفن همراه شما شود. برنامه با آنالیز حافظه تلفن همراه شما فایل های اضافی را پیدا و آن ها را حذف می کند، این کار سبب افزایش فضا برای نصب نرم افزارهای جدید می شود.

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

برای اندروید؛

پیامک های خود را به صورت حرفه‌ای مدیریت کنید + دانلود نرم افزار

 ارسال و دریافت پیامک یکی از روش های رایج برقراری ارتباط است. حال برای مدیریت حرفه ای و قدرتمند پیامک ها بهتر است، به جای استفاده از برنامه پیش فرض گوشی همراه از Ninja SMS استفاده کنید. این برنامه دارای ویژگی های مفید و جالبی است. حتی شما می توانید در هنگام بازی کردن یا تماشای فایل های تصویری پیامک های دریافتی خود را بدون خارج شدن، مدیریت و در کوتاه ترین زمان پاسخ پیامک های مورد نظرتان را ارسال کنید.


  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

نرم افزاری کاربردی برای رایانه؛

با نصب "Wise Care 365" ويندوز خود را بهينه كنيد + دانلود

بعد از نصب نرم افزارها در مسیرهای مختلفی هم چون رجیستری فایل‌ها و پوشه‌های متعددی ایجاد می‌شوند که بعد از حذف این نرم افزارها فایل‌های ایجاد شده حذف نمی‌شوند و هر بار پس از بارگذاری سیستم عامل این فایل‌ها نیز در عمل پردازش شرکت می‌کنند که باعث کاهش سرعت سیستم عامل می‌شود. اما نرم افزار Wise Care 365 به شما این قابلیت را می‌دهد تا فقط با زدن یک کلیک اقدام به حذف فایل‌های اضافی موجود در رجیستری ویندوز کنید.

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

برای اندروید؛

ماشین حساب مهندسی برای فصل امتحانات + دانلود

 با توجه به آغاز فصل امتحانات دانش آموزان و دانشجویان قصد معرفی یک نرم افزار حرفه ای برای انجام محاسبه دقیق ریاضی داریم. با استفاده از ماشین مهندسی Panecal Plus قادر خواهید بود، که به صورت کامل محاسبات فاکتوریل، تعیین قدر، نسبت های مثلثاتی، توابع لگاریتمی و... را انجام دهید. از ویژگی هایی که این برنامه را از سایر نرم افزار های مشابه مجزا می کند، امکان ویرایش و ایجاد تغییرات در فرمول ها و محاسبات قبلی است. دریچه به شما پیشنهاد می کند، اگر دانش آموز یا دانشجوی رشته ی ریاضی هستید، نرم افزار معرفی شده را به صورت رایگان از سایت باشگاه خبرنگاران دانلود کنید.

  

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

 
بنا به درخواست کاربران محترم دریچه؛

سرعت دانلودتان را تا 6 برابر افزایش دهید + دانلود

نرم افزار EagleGet مدیریت دانلود جدیدی است که تازه پا به این عرصه گذاشته و سازندگان آن گفته اند که آینده خوبی در پیش روی این نرم افزار است. EagleGet امکان دانلود فیلم از سایت های اشتراک گذاری فیلم را دارد و به گفته سازندگانش سرعت دانلود شما را تا 6 برابر افزایش می دهد. از دیگر قابلیت های این نرم افزار دانلود امکان ادامه دانلود فایل ها است.

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

 
برای رایانه؛

از درایوهای سخت‌افزاری نصب شده نسخه پشتیبان تهیه کنید + دانلود

اگر دلایلی می‌خواهید ویندوز کامپیوترتان را عوض کنید اما با مشکلی گم کردن درایورهای سخت افزاری کامپیوتر مواجه هستید می‌خواهید چکار کنید؟
در پاسخ باید بگوییم بهترین راه گرفتن Backup از درایورهای سخت افزاری است. امروزه بسیاری از سیستم‌عامل‌ها به صورت پیش فرض سخت افزارهای مختلف را شناسایی می کنند که نیازی به نصب ندارند؛ اما برای استفاده بهینه از سخت افزارها باید این درایورها بر روی سیستم نصب شوند تا کارهای گرافیکی و بازی‌ها بهتر اجرا شوند.

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

TeamViewer برای رایانه؛

از راه دور كامپيوتر دوستتان را كنترل و يا حتی تعمير كنيد + دانلود

نرم افزار TeamViewer یکی از بهترین و قدرتمندترین ابزارها در زمینه کنترل رایانه از راه دور است. شما به وسیله این نرم افزار می‌توانید از رایانه خود وارد رایانه دیگر شوید.

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

نرم افزاری کاربردی برای اندرویدی‌ها؛

گوشی خود را به اسکنر تبدیل کنید + دانلود

با نصب نرم‌افزار CamScanner بر روی گوشی و یا تبلت اندرویدیتان شما می‌توانید یک اسکنر حرفه‌ای همیشه همراه خود داشته باشید! این نسخه از نرم‌افزار آنلاک و کاملا فول می‌باشد که شما می توانید از اسناد خود اسکن بگیرید و آن را به فایل PDF و یا فایل تصویری JPEG تبدیل کنید.

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

 
افزایش امنیت گوشی اندرویدی؛

بر روی برنامه های تلفن همراهتان رمز عبور قرار دهید + دانلود نرم افزار

 علاوه بر اهمیت امنیت تلفن همراه اندرویدی، امنیت برنامه های موجود در در گوشی نیز بسیار مهم است. برای مراقبت از برنامه های موجود می توان نرم افزار LockIt v1.61 را بر روی گوشی اندرویدی نصب کرد، برنامه به شما این امکان را می دهد که بر روی نرم افزارها و بازی های موجود رمز عبور قرار دهید. از ویژگی این نرم افزار نسبت به گزینه های مشابه می توان به مواردی چون: عدم نیاز به روت، امکان قفل کردن برنامه ها به صورت گروهی، امنیت بالا در برابر نفوذ افراد غیر مجاز و ... اشاره کرد.


  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

 
از دنیای کارتونی لذت ببرید؛

با cartoon camera عکس های کارتونی بگیرید + دانلود

cartoon camera یک نرم افزار جالبی است که به وسیله آن می‌توانید عکس های کارتونی با تلفن همراه تان بگیرید. کار با این نرم‌افزار خیلی ساده است فقط کافی است که آن را روی گوشی اندرویدی خود نصب کنید و وارد برنامه شوید. با لمس کردن صفحه می‌توانید انواع مختلف افکت‌های کارتونی را انتخاب کنید و در همان حالت عکس بگیرید. این برنامه از زوم و Focus دوربین گوشیتان هم پشتیبانی می کند.

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

 
بدون نیاز به روت؛

فارسی سازی زبان گوشی های اندرویدی + دانلود نرم افزار

یکی از مشکلات مهم برخی از گوشی های اندرویدی، عدم پشتیبانی از زبان فارسی است. شما می توانید با نصب نرم افزار MoreLocale 2 به آسانی زبان نوشتاری تلفن همراه خود را تغییر دهید. برای انجام این کار کافی است، وارد محیط نرم افزار شوید و زبان مورد نظر خود را انتخاب کتید تا زبان تلفن همراه به خواسته ی شما تغییر کند.

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

برای رایانه؛

مدیریت و افزایش سرعت دانلود با FlashGet + دانلود

مدیریت دانلود FlashGet فایل ها را به طور مجازی به چند قسمت تقسیم می‌کند و هر قسمت را جداگانه دانلود می‌کند که این عمل باعث افزایش سرعت دانلود می‌شود. نرم افزار FlashGet فایل‌های حجیم حتی چند گیگابایت را به راحتی می‌تواند دانلود کند.

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

 

با System Mechanic رایانه خود را سرویس کنید + دانلود

System Mechanic ابزاری است قدرتمند و همه كاره كه با تمیز نمودن سیستم و رفع اكثر مشكلات و خطاهای موجود درسیستم سرعت اجرایی و كارایی ویندوز را افزایش داده و به بهترین روش های ممكن از ویندوز شما نگهداری می‌كند. System Mechanic یكی از قدرتمند ترین نرم افزارهای بهینه ساز ویندوز به شمار می رود كه معمولاً در سایت‌های اینترنتی دانشگاه ها مراكز دولتی و غیره از آن جهت پاكسازی و بهینه سازی كامپیوتر های مشكل دار استفاده می كنند.

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

 
برای اندروید؛

با Battery Booster عمر باتری تلفن همراه را چند برابر کنید + دانلود

گوشی های اندرویدی به دلیل دارا بودن امکانات و برنامه های مختلف، حجم بالایی در مصرف باتری دارند. در این حالت باید برای روشن نگه داشتن گوشی، آن را به صورت متعدد شارژ کنید. اما با استفاده از نرم افزار Battery Booster v6.9 می توانید مدت نگهداری حجم باتری تلفن همراهتان را چند برابر کنید. برنامه بسیار قدرتمند است و می تواند با استفاده از 4 روش کاربردی و عملی، حجم مصرف باتری را تا حد قابل توجهی کاهش دهید.


  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

نرم افزاري كه به شما آرامش مي بخشد؛

موسيقي براي "مديتيشن" + دانلود

اين موسيقي ها به شما كمك مي كند تا آرام تر شده و براحتي به خواب برويد. صداهاي دلنشين طبيعت و موسيقي هاي دلنشين در اين برنامه به صورت دسته بندي شده در اختيار شما قرار مي گيرد.

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

 
برای اندروید؛

ابزاری مناسب برای دانلود فایل ها از اینترنت + دانلود

نرم افزار Loader Droid PRO download Manager ابزاری برای دانلود فایل ها از اینترنت می باشد این نرم افزار در گوگل پلی از 5 امتیاز 4.7 را به خود اختصاص داده است. اگر به دلیل قطعی اینترنت فایل دانلود شما ناقص بماند با این برنامه شما قادر خواهید بود ادامه فایل را بعد از اتصال اینترنت دانلود کنید.

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

 
اندرويد؛ ويندوز فون و آيفون؛

يكي از بهترين ها براي "ويرايش عكس" + دانلود

Fotor يكي از بهترين  نرم افزار عکاسی و ویرایش عکس برای گوشي هاي همراه است که با دارا بودن ویژگی ها و امکانات مختلف باعث شده تا به انتخاب اول بسیاری از افراد تبدیل شود .

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 
برای اندرویدی ها؛

همزمان با دو اکانت در WhatsApp آنلاین شوید + دانلود

در واقع افزونه ۲ lines for whatsapp به شما این امکان را می دهد که  بتوانید به صورت همزمان با ۲ اکانت whatsapp آنلاین شوید.

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

 
BSplayer؛

پلیری متفاوت با پشتیبانی از زیرنویس برای اندرویدی‌ها + دانلود

پلیری که اینجا قصد معرفی آن را داریم BSplayer است. شاید نام این پلیر برایتان جدید باشد چرا که تازه پا به این عرصه گذاشته است اما با همین نو ظهور بودنش قابلیت های زیادی دارد از جمله قابلیت پشتیبانی از زیر نویس اشاره کرد.

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

 
ویندوزتان را بهینه کنید؛

پاک کردن فضای رایانه از فایل های بیهوده + دانلود نرم افزار

با استفاده از نرم افزار System Cleaner می‌توانید فایل‌های بیهوده را پاک کنید تا سرعت سیستم شما افزایش یابد. از بهترین قابلیت های System Cleaner می توان به سرعت فوق العاده آن اشاره کرد. همچنین انتخاب مسیر فایل ها حذف شده نیز در اختیار شماست برای مثال نرم افزارهایی را که می‌خواهید حذف کنید می توانید از آن ها بک آپ بگیرید تا در صورت نیاز دوباره از آن استفاده کنید.

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

برای اندروید؛

تلفن همراهتان را به دوربین مخفی تبدیل کنید + دانلود نرم افزار

شاید شما هم گاهی اوقات قصد داشته باشید، از برخی صحنه ها و مکان ها به صورت مخفیانه عکسبرداری یا فیلمبرداری کنید. برای مثال می توانید تلفن همراه خود را در گوشی از خانه یا محل کارتان قرار دهید و با استفاده از بستر wifi یا 3g تصویر مد نظر خود را از محل مورد نظر دریافت کنید بدون آن که کسی متوجه شود شما بر کار آن ها نظارت می کنید. نرم افزار های معرفی شده در گزارش برای مدیران بسیار مناسب است، زیرا می توانند بر نحوه کار کارمندان خود به صورت نامحسوس نظارت کنند.


  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

 
برای اندروید؛

با اثر انگشت قفل گوشیتان را باز کنید + دانلود نرم افزار

شاید یکی از ویژگی مهم گوشی های آیفون پشتیبانی از اسکن اثر انگشت فرد برای باز کردن قفل گوشی باشد و به همین دلیل بسیاری از افراد علاقه به داشتن این گوشی دارند. امروز قصد معرفی یک نرم افزار امنیتی برای گوشی های اندرویدی را داریم، که به وسیله آن می توانید با اسکن اثر انگشت خود قفل گوشی تان را باز کنید. برنامه Fingerprint/Keypad Lock Screen با استفاده از دو روش قادر است امنیت تلفن همراه شما را تضمین کند.


  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

 

ویرایش حرفه ای تصاویر در ویندوزفون + دانلود نرم افزار

نرم افزار Vintage Camera یک برنامه فوق العاده قدرتمند جهت ویرایش تصاویر موجود در تلفن همراه دارای سیستم عامل ویندوز است. برنامه برای ویرایش تصاویر ابزارهای مختلفی را در اختیار کاربر قرار می دهد، که برخی از این ابزارها عبارت اند از: برش، تنظیم رنگ، قاب، افکت های گوناگون، امکان افزودن متن به تصاویر و ... . این نرم افزار را می توان به عنوان بهترین برنامه ویرایش تصاویر در ویندوزفون دانست.

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید

 



Share/Save/Bookmark