کد مطلب: 47491
 
از جهاد اقتصادی تا اقتصاد مقاومتی/ دفاع همچنان باقی است
دشمنان ایران اسلامی وقتی از هشت سال جنگ نابرابر علیه ملت غیور و شجاع ایران به نتیجه ای نرسیدند دست از جنگ رو در رو کشیدند و پا به عرصه جدیدی به نام جنگ نرم نهادند.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۲۸
 
به گزارش زاهدانه به نقل از همه با هم، همه می دانیم که دشمنان ایران اسلامی وقتی از هشت سال جنگ نابرابر علیه ملت غیور و شجاع ایران به نتیجه ای نرسیدند دست از جنگ رو در رو کشیدند و پا به عرصه جدیدی به نام جنگ نرم نهادند. جنگی که بدون توپ، تانک و اسلحه است و حد و حدود مرز و بوم برایش وجود ندارد این جنگ اعتقادات، ارزش ها و باورهایمان را نشانه گرفته است؛ آرمان ها و باورهایی که برای پویایی و اثبات کردن آن جوانان رشید و رعنای زیادی جان خود را در راه دفاع از آن نثار انقلاب اسلامی ایران کردند.
اگر بنگریم وصیت نامه و دفتر خاطرات آنان دلیر مردان را یا که بنشینیم پای صحبت رزمندگان آن سالها در می یابیم که لحظه به لحظه زندگی آنان در میدان جنگ برای نسل امروز و فردا سراسر درس شجاعت، مقاومت، ولایت پذیری، عزت و استقلال و آزادی است.
شهدا در آن دوران که جنگ تن به تن بود و اسلحه و خمپاره و تکمیل بودن تجهیزات نظامی دشمن حرف اول را می زد با دستانی خالی اما توکل به خدا، ائمه و ولایت پذیری از ولایت فقیه توانستند پیروز میدان جنگ شوند و نام ایران اسلامی را تا ابد در دل تاریخ با افتخار ثبت کردند اما امروز ما چه وظیفه ای در قبال از خودگذشنگی و ایثار آنان داریم؟
آری امروز جنگ پایان گرفته است، اما پایان جنگ، آغاز جنگ دیگری همچون جنگ نرم و جنگ اقتصادی است که به فرموده امام راحل(ره) " جنگ امروز ما، … جنگ با ابرقدرت‌های شرق و غرب نیست،… جنگ ما، جنگ مکتب ماست، علیه تمامی ظلم و جور، جنگ ما جنگ اسلام است علیه تمامی نابرابری‌های دنیای سرمایه‏‌داری و کمونیزم، جنگ ما جنگ پا برهنگی علیه خوشگذرانی‌های مرفهین و حاکمان بی‏‌درد کشورهای اسلامی است.
از آنجایی که در سالهای اخیر رهبر انقلاب بارها و بارها در فرمایشات خود در مورد این جنگ رسانه ای که فرهنگ، آداب و رسوم، اعتقادات دینی و مذهبی و... ما را نشانه گرفته است ملت را هوشیاری و آگاهی می دهند نیاز است که ما نیز با اجرای فرامین رهبری در مقابل دشمنان ایستادگی کنیم ونگذاریم آرمانهایی که به پایش خون هزاران هزار شهید ریخته شده است به آسانی رو به فراموشی برود.
جنگ نرم و جنگ اقتصادی که امروز ملت ایران با آن مواجه هستند جنگی خانمان سوز است که دشمن با وارد کردن فشارهای اقتصادی و فرهنگی می خواهد به اهداف شوم خود دست یابد اما نمی داند که ایران اسلامی با تکیه و توکل بر خدای بزرگ و بلند مرتبه با توسل به ائمه ودر سایه ولایت فقیهی همچون سید علی خامنه ای هیچگاه شکست را قبول نخواهد کرد و این هجمه فرهنگی و اقتصادی کوچکترین خللی به این مرز و بوم و مردم صبور و آگاهش وارد نخواهد کرد.
امروز در مقابل این جنگ اقتصادی ما به عنوان جوانان این مرز و بوم وظیفه داریم تا با کارآفرینی و تولید اشتغال در عرصه اقتصاد مقاومتی گام برداریم چرا که افزایش توان تولیدات و کم رنگ شدن وابستگی ما به درآمدهای حاصل از نفت است که می تواند کشور ما را به خودکفایی برساند آن وقت است که رسیدن به این خودکفایی تحریم نمی شناسد و باز هم شاهد شکست چهره همیشگی دشمنان این کشور خواهیم بود.
Share/Save/Bookmark