کد مطلب: 28808
 
مسجد امام حسن (ع) بنجار فعال‌ترین مسجد سیستان و بلوچستان شناخته شد
کارشناس امور فرهنگی و تبلیغ اداره تبلیغات اسلامی گفت: مسجد امام حسن (ع) بنجار در پورتال ملی مساجد کشور در بین شهرستان‎ها‎ی استان به عنوان فعال‌ترین مسجد شناخته شده است.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۱۹

به گزارش زاهدانه به نقل از فارس ، حسین عسکری‌کهندل اظهار داشت: مسجد امام حسن (ع) بنجار در پورتال ملی مساجد کشور در بین شهرستان‎ها‎ی سیستان و بلوچستان به عنوان فعال‌ترین مسجد شناخته شده است.

کارشناس امور فرهنگی و تبلیغ اداره تبلیغات اسلامی زابل افزود: نظر به اهمیت فعالیت مساجد در فضای مجازی و ارتباط همه جانبه و مداوم مساجد با یکدیگر و مبارزه با تهاجم و جنگ نرم فرهنگی، پورتال ملی مساجد کشور توسط سازمان تبلیغات اسلامی راه‎اندازی شده است.

این مسئول با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری افزود: مسجد در طول تاریخ منشا آثار بزرگ و نهضت‌های بزرگ و حرکات اسلامی بزرگی شده است.

وی گفت: در این راستا  فعالیت در فضای اینترنت و اخذ جایگاه اطلاع رسانی در قالب سایت وی‍ژه همان مسجد به منظور استفاده هرچه بیشتر از تجربیات و امکانات نرم افزاری، نمایش اخبار فعالیت‌ها و عملکرد در نظر گرفته شده است.

عسکری‌کهندل ادامه داد: این پورتال به صورت رایگان امکان فعالیت در فضای مجازی را برای مساجد فراهم کرده است.

کارشناس امور فرهنگی و تبلیغ اداره تبلیغات اسلامی زابل خاطرنشان کرد: مساجد برای شرکت در جشنواره‌های مساجد برتر در سایت www.tebyan-masajed.ir ثبت نام و فعالیت‎های فرهنگی، هنری، دینی و مذهبی مساجد خود را در آن ثبت کنند تا در لیست مساجد فعال کشور قرار گیرند و همچنین امکان نشر معارف اهل بیت (ع)  نیز در این پورتال فراهم شده است.

انتهای پیام/

Share/Save/Bookmark