کد مطلب: 53298
 
امام جمعه اهل سنت مهرستان:
تدبیر رهبری فتنه 88 را خنثی کرد
امام جمعه اهل سنت مهرستان گفت: تدبیر درست مقام معظم رهبری و بصیرت و حضور خود جوش و به موقع مردم باعث نابودی فتنه دشمنان در سال 88 شد.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۶
 
به گزارش زاهدانه، مولوی عبدالخالق حسین زهی در گفتگو با خبرنگار با مهرستان با تبریک سالروز حماسه تاریخی 9 دی این حماسه را نقطه عطفی در تاریخ نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: حماسه تاریخی 9 دی با همراهی مردم و هدایت و تدبیر حکیمانه مقام معظم رهبری در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شد.
وی خاطرنشان کرد: در سال 88 پس از انتخابات ریاست جمهوری طرفداران برخی از کاندیداها به بهانه تقلب در انتخابات، فضای کشور را درگیر بی نظمی و اغتشاش کردند.
وی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب افزود: به فرموده رهبر این گروه اغتشاشگر به بهانه تقلب در انتخابات قصد ضربه زدن به نظام مقدس اسلامی را داشتند که با بصیرت و آگاهی مردم همه توطئه دشمنان نقش بر آب شد.
امام جمعه اهل سنت مهرستان تصریح کرد: مردم با شرکت و حضور خود در راهپیمایی 9 دی، نشان دادند بر عهد و پیمان خود با ولایت و آرمان های نظام ایستاده اند.
وی افزود: فتنه 88 می رفت تا آرمان های امام و دستاوردهای نظام را از بین ببرد و دل دشمنان قسم خورده نظام را شاد کند اما با رهبری حکیمانه رهبر انقلاب و همراه بودن مردم، این فتنه سرکوب شد.
مولوی حسین زهی خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب و در راس آن ها آمریکا از وحدت و همدلی ملت ایران هراس و واهمه دارند و به همین دلیل با توطئه های مختلف در پی تفرقه و اختلاف در مردم هستند.
وی رمز پیروزی ملت ایران را اتحاد و یک دلی مردم دانست و تاکید کرد: همبستگی و وحدت بین مردم ایران مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی است.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark