کد مطلب: 28502
 
بهترین نرم افزارهاي تلفن همراه و رايانه در هفته اي که گذشت + دانلود
در اين گزارش مي توانيد بهترين و پر بازديدترين نرم افزارهای اين هفته ي دريچه را دانلود کنيد؛ نرم افزارهايي که به انتخاب شما جمع آوري شده است.
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۰۰:۲۹
 
دانلود


WinRAR برای رایانه؛

بهترین نرم‌افزار فشرده سازی جهان را روی رایانه خود داشته باشید + دانلود

اینجا قصد معرفی یک نرم افزار قدرتمند و بهترین نرم افزار فشرده سازی را داریم نام این نرم افزار WinRAR است که محصول لابراتورهای شرکت RAR می باشد. این نرم افزار را بعد از هر بار نصب ویندوز، شاید 99 درصد کاربران اقدام به نصب آن می نمایند.



  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

با Photoshop Touch متفاوت باشید

فتوشاپ لمسی برای گوشی‌های اندرویدی + دانلود

همه‌ی ما با نرم افزار حرفه‌ای Adobe Photoshop آشنایی داریم. این برنامه که یکی از بهترین نرم‌افزارهای موجود برای برای ویرایش تصاویر است که اکنون نسخه جدید و یا بهتر است بگوییم لمسی این نرم افزار برای اندرویدی ها منتشر شده است. با کمک Photoshop Touch for phone بخش قابل توجهی از قابلیت‌های Photoshop را به گوشی و یا تبلت اندرویدی خود بیاورید. از جمله‌ قابلیت‌های فتوشاپ که به نسخه‌ی Touch آن اضافه شده‌اند می‌تواند به layerها، selection tools، adjustments، filters و… اشاره کرد.

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

پرداخت آسان

نرم افزار "پرداخت قبوض" برای گوشی های اندرویدی + دانلود

امروزه با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی به خصوص اینترنت و موبایل راه های زیادی برای زندگی راحت تر به وسیله این تکنولوژی ها به وجود آمده است. برای همه ما پیش آمده که در صف های طولانی و خسته کننده بانک برای پرداخت قبوض طی کنیم. در حالی که همه این کارها فقط و فقط با یک دقیقه زمان امکان پذیر هست. دریچه برای شما کاربران نرم افزاری را معرفی می کند که با آن به راحتی می توانید قبض هایتان را پرداخت کنید.

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

TeamViewer

از راه دور كامپيوتر دوستتان را كنترل و يا حتي تعمير كنيد + دانلود

برای استفاده از این نرم افزار و متصل شدن رایانه ها به یکدیگر، حتما باید نرم افزار در هر دو رایانه (رایانه مبدا و مقصد) نصب باشد. پس از اجرا نرم افزار، برنامه به شما یک ip کانکت و رمز عبور یکبار مصرف می دهد و شما می توانید با وارد کردن ip و پسورد به راحتی هرچه تمام تر به رایانه خود متصل شوید. امنیت بالا با استفاده از ssl، امکان دسترسی به ip دینامیک، سرعت بالا در تبادل اطلاعات و ... از ویژگی های نرم افزار هستند.


  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

Dreaminterpretation؛

نرم افزار "تعبیر خواب" برای تلفن همراه + دانلود

شاید شما هم در خواب با بعضی صحنه ها و چیزها رو به رو می شوید که علاقه مند هستید، از معنی و مفهوم آن ها مطلع شوید. نرم افزار تعبیر خواب بنفش یک برنامه فارسی و کامل جهت تعبیر خواب های شما با استفاده از منابع معتبر است. برنامه دارای دسته بندی به ترتیب حروف الفبا است و می توانید به سهولت کلمه مورد نظرتان را پیدا کنید.


  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

مدیریت فایل های فشرده در ios + دانلود نرم افزار

مدیریت کامل فایل های فشرده در تلفن همراه با هر نرم افزاری امکان پذیر نیست ولی برنامه UnArchiver PRO می تواند به صورت کامل فایل های فشرده را مدیریت کند، فایل های مورد نظر را فشرده سازی کند یا آن ها را از حالت فشرده خارج کند. برنامه با پشتیبانی از سرویس های مختلف و محیط کاربری ساده توانسته است، رضایت کاربران خود را به طور کامل جلب کند.


  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

برای کاربران رایانه؛

یک نرم افزار کامل برای آنهایی که با ایمیج ها سروکار دارند + دانلود

ISO Workshop پشتیبان گیری رایگان انجام می دهد وبه طور خاص برای تبدیل و burning دیسک نرم افزار طراحی شده است و قابل استفاده کاربران از تمام سطوح می باشد.

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

تبدیل فایل های تصویری به فایل های صوتی + دانلود

دیگر برای تبدیل فرمت فایل های تصویری نیازی به استفاده از رایانه برای این کار نیست، با نصب نرم افزار Convert Videos To Music می توانید به راحتی فایل های ویدئویی موجود در تلفن همراه هوشمند خود را به فرمت های صوتی مانند mp3 تبدیل کنید. درضمن شما می توانید فایل های تبدیل شده را در مکان های دلخواه خود آپلود کنید یا این که در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

  

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

افزایش سرعت گوشی های اندروید + دانلود

بسیاری از گوشی های اندروید با افزایش نرم افزار و بازی در آنها دچار افت سرعت و مصرف زیاد باطری می شوند. نرم افزار Memory Booster (Full Version) یه کاربران اندروید کمک می کند تا از این مشکل در امان بمانند. این نرم افزار با بازگرداندن مموری از دست رفته توسط نرم افزارها و بازیهای نصب شده در هنگام استند بای مصرف گوشی را تا حد زیادی کاهش می دهد و باعث می شود که گوشی از تمام فضای مموری خود استفاده کند و دیگر شاهد کاهش سرعت نمی باشید.

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

برای گوشی های اندرویدی؛

یک بازی مفید برای آموزش پرچم کشورها + دانلود

شاید شما علاقه مند به یادگیری  پرچم تمامی کشورهای جهان هستید، اگر علاقه به این کار دارید حتما بازی New flag game را از سایت باشگاه خبرنگاران دانلود کنید. بازی پرچم ها یک بازی مفید برای آموزش پرچم  کشورهای جهان است. بازی شامل دو بخش می شود: 1- آموزش پرچم ها؛ در این بخش شما می توانید هر پرچم را به مدت 10 ثانیه مشاهده کنید( فاصله زمانی بین پرچم ها از طریق منو قابل تغییر است). 2- بازی حدس زدن پرچم ها؛ در این بخش برنامه به شما تعدادی پرچم نشان می دهد و شما وظیفه دارید حدس بزنید که پرچم متعلق به کدام کشور است.
 
 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


برای اندرویدی‌ها؛

با دستخط خود در گوشی یادداشت برداری کنید + دانلود

نرم افزار Handrite Notes Notepad Pro یک ابزار یادداشت برداری کاربردی است به سبکی متفاوت است که توسط آن شما می توانید یادداشت های خود را با دست خط خودتان بنویسید همچنین می توانید نوشته هایتان را به فایل PDF تبدیل کنید.

   

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

مدیریت حافظه گوشی‌های اندرویدی؛

به راحتی برنامه‌ها و بازی‌های سنگین و گرافیکی را اجرا کنید + دانلود

نرم افزاری که دریچه اینجا آن را برای شما معرفی می کند نرم افزار Game Booster است این نرم افزار قبل از اجرای بازی RAM و CPU گوشی شما را به صورت کامل آزاد و حداکثر قدرت و توان CPU و GPU (کارت گرافیک گوشی) را برای اجرای بازی به کار می گیرد. از این نرم افزار می توانید برای اجرای نرم افزارها و بازی‌های سنگین و گرافیکی کمک بگیرید.

       

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


برای رایانه؛

فايل های پاک شده بر اثر حملات ويروسی را بازيابی كنيد + دانلود

شاید برای شما هم پیش آمده است که اطلاعات مهم و ارزشمندی را به اشتباه پاک کرده باشید و برای بازیابی آن ها نرم افزارهای متفاوتی را امتحان کرده باشید ولی هیچ کدام فایل های از دست رفته شما را بازابی نکرده اند. دریچه نرم افزار کاربردی R-Studio Network Edition را معرفی می کند که ابزاری قدرتمند در زمینه بازیابی اطلاعات برای متخصصان، مهندسان سیستم و مدیران شبکه می باشد به وسیله این نرم افزار می توان داده ها و اطلاعات مختلف از دست رفته از TCP/IP را بازیابی کرد.

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

برای ios؛

مدیریت حرفه ای مخاطبان در تلفن همراه + دانلود نرم افزار

اگر در تلفن همراه هوشمند خود مخاطب زیادی دارید و مدیریت آن ها کار بسیاری سختی برای شما است، نرم افزار Extreme Contacts می تواند کار شما را آسان کند. شما می توانید با استفاده از نرم افزار معرفی شده برای مخاطبین تلفن همراه خود دسته بندی تعیین کنید، با این کار مخاطبین ذخیره شده در گوشی شما در گروه ها سرشکن می شوند و مدیریت آن ها بسیار ساده می شود.

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

نرم افزار Camera Awesome برای اندروید؛

تبدیل به یک عکاس و فیلمبردار حرفه‌ای شوید + دانلود نرم‌افزار

نرم افزار Camera Awesome یک ابزار بی نظیر با کلی امکانات است که شما را به یک عکاس و فیلمبردار حرفه‌ای تبدیل می کند. این نرم افزار با بیش ار ۲۰ میلیون بار دانلود برای سیستم عامل ای او اس اکنون برای اندرویدی ها عرضه شده است.

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

برای گوشی های اندرویدی؛

مدیریت دخل و خرج خود را به نرم افزار "هلو" بسپارید + دانلود

اگر در مدیریت درآمد و هزینه خود دچار مشکل هستید، دریچه به شما یشنهاد می کند که نرم افزار قدرتمند و فارسی هلو را از سایت باشگاه خبرنگاران دانلود کنید. این نرم افزار امکان کنترل تمامی هزینه ها، درآمد ها و مشاهده گزارشات متنوع را در محیط گوشی های دارای سیستم عامل اندروید مهیا می کند. نرم افزار حسابداری holoo توسط گروه شرکت های طرفه نگار با امکانات و خدمات متنوع به بازار عرضه شده است.
 
 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

OK Timer

تایمری زیبا برای گوشی های اندرویدی + دانلود

نرم افزار OK Timer یک برنامه جالب با گرافیکی خیره کننده است. کار اصلی این نرم افزار ثبت زمان است. اگر شما هم احساس می کنید که برای ورزش کردن، آشپزی و مسابقه به تایمر نیاز دارید پیشنهاد می کنیم این نرم افزار را دانلود کنید.

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

جدول مندلیف را به گوشی هوشمندتان بیاورید + دانلود
 
حتما شما با جدول تناوبی یا همان جدول مندلیف آشنا هستید، امروز قصد معرفی یک نرم افزار برای دوستداران درس شیمی را داریم، این برنامه Periodic Tableا تمامی عنصر ها را در خود جای داده است و شما می توانید با نصب آن به راحتی جدول تناوبی را به تلفن هوشمند خود بیاورید و از داشتن آن لذت ببرید. به کمک این نرم افزار می توانید جرم و عدد اتمی عنصر های مورد نظرتون را پیدا کنید و یا الکترو نگاتیوی آن ها را با یک عنصر دیگر مقایسه کنید.


  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

برنامه ای کاربردی

فایروال ویندوز را کنترل کنید + دانلود

نرم افزار Windows Firewall Control برنامه ای کاربردی برای دسترسی سریع و آسان به گزینه های فایروال ویندوز می باشد. این نرم افزار بهترین ابزار برای مدیریت ساده و بی دردسر فایروال ویندوز در ویندوزهای  8، 7، ویندوز سرور 2008 می باشد.

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

پخش کننده ی قدرتمند VLC media player برای رایانه + دانلود

پخش کننده ی صوتی و تصویری VLC را می توان بهترین مولتی مدیا در دنیای پخش کننده های فایل های صوتی و تصویری دانست. یکی از دلایل سبقت گیری این پخش کننده از km player ارائه آپدیت مکرر نرم افزار توسط VideoLAN سازنده ی این نرم افزار است. البته از دلایل دیگر می توان به ارائه پوسته های زیبا سازی پلیر اشاره نمود.


  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


برای اندرویدی ها؛

افزایش سرعت گوشی هوشمند با بهینه سازی + دانلود نرم افزار

 گاهی ممکن است به دلایل مختلف سرعت گوشی اندوریدی شما کاهش یابد، دلایلی مانند؛ وبگردی و بوکمارک ها، نصب و پاک کردن متعدد نرم افزارها و بازی ها و یا تاریخچه و اطلاعات موجود در برنامه ها سبب کاهش سرعت و عملکرد تلفن همراه می شوند. به گفته سازندگان نرم افزار، برنامه قادر است 60 درصد سرعت تلفن همراه شما را افزایش دهد. برنامه با مدیریت قدرتمند و حذف فایل های اضافی سبب افزایش کارایی تلفن همراه شما می شود.
 
  

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


برای ios؛

وبگردی به صورت آفلاین را در تلفن همراه خود تجربه کنید + دانلود نرم افزار

نرم افزار Offline Pages Pro به شما کمک می کند صفحات و وب سایت های اینترنتی را در تلفن همراه هوشمند خود ذخیره کنید، تا در فرصت مناسب به گشت و گذار در صفحات ذخیره شده بپردازید. اگر دسترسی به اینترنت پر سرعت ندارید، این نرم افزار برای شما مناسب است زیرا برنامه می تواند صفحات مورد نظر را ذخیره کند حتی اگر سرعت اینترنت شما بسیار کم باشد و پس از ذخیره سازی شما می توانید وب سایت ها را به صورت آفلاین و با نهایت سرعت مشاهده کنید.

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


فایل های فلش را اجرا کنید؛

آخرین نسخه فلش پلیر برای مرورگر اکسپلورر + دانلود نرم افزار

به دلیل محدودیت شرکت Adobe برای ip های ایرانی، دریچه جدیدترین نسخه Adobe Flash Player پلاگین را برای شما مهیا می کند. امروزه در اکثر سایت ها از تصاویر متحرک و چند لایه با فرمت فلش استفاده می شود دلیل این استفاده محیط خلاقانه و گرافیک مناسب تصاویر فلش است. در صفحات اینترنتی از فایل ها و فیلم هایی استفاده می شود که برای مشاهده آن ها باید یک نرم افزار جانبی به نام Adobe Flash Player را نصب کنید.


  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


از ورود ویروس ها جلوگیری کنید!

آنتی ویروس قدرتمند برای گوشی های اندرویدی + دانلود نرم افزار

 یکی از تهدید های اساسی در بخش رایانه و تلفن همراه وجود ویروس های مخرب است، ویروس ها با اختلال در سیستم تلفن همراه سبب کاهش سرعت یا از بین رفتن اطلاعات می شوند، البته آنتی ویروس های متعددی برای از بین بردن ویروس ها و اسپم ها ارائه شده است که فقط تعدادی از آن ها توانسته اند به صورت واقعی اقدام به محافظت از تلفن همراه هوشمند کنند.


  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

GO Locker 2.07؛

قفل صفحه نمایش تلفن همراهتان را متحول کنید + دانلود نرم افزار

 حتما شما هم از تکراری بودن قفل صفحه نمایش تلفن همراه خود خسته شده اید و خواهان ایجاد تغییرات اساسی در سبک و سیاق آن هستید. نرم افزار GO Locker می تواند برای قفل امنیتی تلفن همراه شما جلوه های گرافیکی زیبا و جذاب قرار دهد. برنامه علاوه بر ایجاد جلوه های گرافیکی زیبا می تواند امنیت رمز عبور گوشی اندرویدی شما را افزایش دهد، در ضمن می توانید رمز گذاری بر اساس چند پایه را با استفاده از این نرم افزار انجام دهید. یعنی می توانید رمزهای صوتی، تصویری و ... را قرار دهید.


  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


برای رایانه؛

مقدار مصرف ترافیک اینترنت را مدیریت کنید + دانلود

NetTraffic یک ابزار مفید برای آن دسته از افرادی از وایمکس و ADSL استفاده می کنند به دلیل اینکه برای برخی از این مشترکین ISP در نظر گرفته شده لذا برای مدیریت ترافیک اینترنت خود نرم افزار NetTraffic یک ابزار ضروری است.

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


اندرويدي ها دانلود كنند؛

نرم افزاري براي "حس خوب آرامش" + دانلود

  فرض کنید از دانشگاه و یا محل کار آمده اید و از خستگی زیاد می خواهید با انجام کاری استراحت کنید. بعضی ها اقدام به خوردن غذا می کنند عده ای هم قهوه و خواب را ترجیح می دهند!

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

Music Folder Player Donate؛

موزیک پلیری ساده و قدرتمند برای گوشی‌های اندرویدی + دانلود

اگر به دنبال یک موزیک پلیر ساده و کارآمد ولی قدرتمند هستید دریچه نرم افزار Music Folder Player Donate را معرفی می کند این نرم افزار با ظاهری ساده اما قدرتمند توانسته در گوگل پلی امتیاز 4.8 را از امتیاز 5 از آن خود کند. با کمک Music Folder Player Donate به راحتی خواهید توانست موسیقی های خود را از پوشه ها پخش کنید و میان پوشه ها با سرعت بالا سوییچ کنید.

   

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

یکی از بهترین مرورگرها؛

آخرین نسخه مرورگر فایرفاکس برای رایانه شما + دانلود

Firefox محصولی از كمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امكانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر كیفیت و كارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امكانات می دانند.

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید



برای گوشی های اندرویدی؛

از شرایط آب و هوایی 7 روز آینده مطلع شوید + دانلود نرم افزار

اگر قصد خروج از منزل یا رفتن به مسافرت را دارید و از شرایط آب و هوایی مطلع نیستید، نرم افزار WeatherPro Premium 3 می تواند مانند یک هواشناس عمل می کند، وضعیت جوی منطقه مورد نظر شما را تا 7 روز آینده پیش بینی و به شما ارائه کند. اطلاعات ارائه شده توسط برنامه بسیار معتبر و قابل اطمینان است، زیرا برنامه برای پیش بینی شرایط جوی از ماهواره های قدرتمند هواشناسی استفاده می کند.

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید

برای رایانه؛

تبدیل فایل های pdf به متون قابل ویرایش + دانلود نرم افزار

امروزه اکثر تحقیقات و مطالب به صورت کتاب های الکترونیکی یا همان فرمت pdf در دسترس افراد قرار می گیرند، حال اگر کسی بخواهد از این کتب نکته برداری کند قادر به این کار نیست. در این گزارش قصد معرفی یک نرم افزار کاربردی برای تبدیل فایل های pdf به فرمت های قابل ویرایش را داریم، نرم افزار PDF OCR یکی از برنامه های پیشتاز و قدرتمند در زمینه تبدیل فرمت فایل های متنی است. این برنامه با استفاده از تکنولوژی ocr فایل های pdf را به فایل های متنی text تبدیل می کند، در ضمن تکنولوژی ocr می تواند صفحات مورد نظر شما را اسکن و به صورت جداگانه یک فایل pdf جدید بسازد.


  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید

بهینه سازی و افزایش سرعت رایانه با Wise Care 365 + دانلود نرم افزار

 پس از نصب نرم افزار و بازی بر روی رایانه در ریجستری ویندوز ریشه های متعددی از آن نرم افزار و بازی به وجود می آید، این ریشه ها پس از حذف نرم افزار یا بازی از بین نمی روند و سبب کاهش سرعت ویندوز رایانه تان می شوند. نرم افزار Wise Care 365 یک برنامه کاربردی جهت از بین بردن پوشه ها و فایل های اضافی موجود در ریجستری است. شما می توانید با استفاده از این نرم افزار ریجستری رایانه خود را بهینه سازی کنید و سبب بهبود عملکرد آن شوید. از دیگر ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: بازیابی فایل های از دست رفته، خاموش کردن اتوماتیک رایانه، امکان ایجاد محدودیت برای استفاده از نرم افزارها، مخفی سازی فایل ها و پوشه های مورد نظر شما و ... اشاره کرد.


  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


Share/Save/Bookmark