کد مطلب: 38025
 
ساعی: تکواندو در اینچئون 2 طلا می گیرد/مقانلو و بی باک دوستانم هستند
قهرمان اسبق تیم ملی تکواندو معتقد است؛ تیم ملی تکواندو در بازی های آسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی توانایی کسب 2 نشان طلا را دارد.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۰۱:۵۵
ساعی: تکواندو در اینچئون 2 طلا می گیرد/مقانلو و بی باک دوستانم هستند
 
به گزارش زاهدانه ، هادی ساعی درباره شرایط تیم ملی تکواندو عنوان کرد: بخاطر مشکلات شخصی نتوانسته ام به اردوهای تیم ملی سر بزنم اما در صورت فرصت از تمرینات تیم ملی بازدید خواهم کرد.

وی ادامه داد: تکواندوکاران تیم ملی با من در تماس هستند و هر کمکی بخواهند من در خدمتشان هستم. مشکلی هم با بیژن مقانلو و مهدی بی باک مربیان تیم ملی ندارم و با آنها در ارتباط هستم.

او با آرزوی موفقیت برای تیم ملی تکواندو در بازی های آسیایی اینچئون گفت: از نتایج خوب تیم ملی خوشحال می شوم و این طور نیست که از شکست ها خوشحال شوم. امیدوارم ملی پوشان در بازی های آسیایی موفق باشند.

مدیر سابق تیم های ملی تکواندو درباره بازگشت مجدد به فدراسیون می گوید: چند روز قبل به فدراسیون تکواندو سر زدم و با پولادگر صحبتی داشتم اما بخاطر گرفتاری های شخصی نمی توانم مسئولیتی بپذیرم. من دنبال پست و مقام نیستم و فعلا هم لازم ندانسته اند در فدراسیون فعالیت کنم!

وی با اشاره به معرفی بازیکنان جوان در زمان همکاری با فدراسیون تکواندو تصریح کرد: در آن زمان جوانانی مثل بهنام اسبقی، مهدی خدابخشی، سجاد مردانی و فرزان عاشورزاده را به تیم ملی آوردیم اما بعد از مدتی آنها را کنار گذاشتند و حالا دوباره آنها را در تیم ملی می بینیم.

ساعی گفت: دعوتی از سوی کمیته ملی المپیک و شورای المپیک آسیا برای حضور در بازی های آسیایی اینچئون ندارم اما فکر می کنم امسال تیم ملی بتواند 2 مدال طلا از این بازی ها بدست آورد چون ما در دوره قبل هم صاحب مدال طلا شده ایم اما بانوان کار سختی در اینچئون دارند ولی تیم بهتری نسبت به گذشته دارند.

او با اشاره به پیشنهادات مربیگری می گوید: من پیشنهاد خارجی برای مربیگری نداشته ام اما از چند باشگاه در این ماه برای تیم داری پیشنهاد داشته ام که نپذیرفته ام.

وی افزود: باشگاه استیل البرز مجددا برای تیم داری به من پیشنهاد همکاری داد که قبول نکردم و دوست ندارم سرمربی شوم.

قهرمان اسبق تیم ملی تکواندو درباره حضور رضا مهماندوست به عنوان سرمربی تیم ملی تکواندو چین تایپه در بازی های آسیایی اینچئون گفت: خوب است که مهماندوست هم به اینچئون می رود اما شنیده ام در رقابت های انتخابی المپیک در قزاقستان باز هم به او اجازه نشستن روی صندلی کوچ را نداده اند! درباره مربیگری اش در انگلیس هم او قبلا هم چنین پیشنهادی را عنوان کرده بود!

انتهای پیام/

Share/Save/Bookmark