کد مطلب: 42184
 
حریم پاک خانواده ها توسط ماهواره ها می شکند
یکی از مهمترین آسیبات در جامعه امروز را نفوذ ماهواره ها و شبکه های گسترده آن در خانواده های ایرانی است.
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۵۲
حریم پاک خانواده ها توسط ماهواره ها می شکند
 
به گزارش زاهدانه ، متاسفانه این حریم پاک و مقدس توسط شبکه های اجتماعی و ماهواره در حال شکستن است.

 80 درصد طلاق های امروز ناشی از نفوذ ماهواره در بین خانواده های ایرانی صورت می گیرد و غربی ها برای تخریب فرهنگ اسلامی و ورود در این عزصه ابتدا به کانون خانواده وارد شدند و مشغله زیادی را برای خانواده ها ایجاد کردند.

کارشناسان مسائل دینی با بیان اینکه امروزه نگاه کارشناسی به ماهواره نیز اهمیت بسزایی دارد گفته اند : امروزه مباحث اسلامی همانند امر به معروف و نهی از منکر، حجاب و اعتقادات کمرنگ و تخریب شده است و این به خاطر نفوذ شبکه های مخرب ماهواره ای در زندگی است.

کارشناسان امریکایی بارها اذعان داشتند نیازی نیست با توپ و تانک به جنگ بروید بلکه از طریق دیش ماهواره ها در اتاق خواب بچه ها یشان نفوذ کنید.

فیلم های شبکه های فارسی وان مروج بی بندو باری در جامعه است گفت: این شبکه ی فارسی زبان بیگانه با نمایش فیلم های نیمه عریان و زبان فارسی بر فرهنگ ایرانی اسلامی رسوخ کرده است و همچنین تاثیرات کششی بر روی افراد می گذارد.

شبکه های خبری فارسی زبان از جمله بی بی سی و صدای آمریکا نگاه خبری ندارند بلکه نگاه تخریبی به فرهنگ اسلامی دارند.

 تا کنون بیش از 1700 نفر از شیعیان توسط گروهک تروریسیتی داعش سربریده شدند اما در هیچ یک از این شبکه های به ظاهر خبری و طرفدار شیعیان نه تنها اعتراضی نشد حتی پوشش هم داده نشد.

شبکه های ماهواره ای با این رویکرد روابط خارج از خانواده را عادی جلوه می دهند و خیانت ها را بی اهمیت نشان دادن و حتی عدم احترام به والدین هویت را از مفهوم خانواده می زدایند.

استکبار جهانی امروز با حجم عظیمی از برنامه‌های تبلیغی و ترویجی ضددینی به سراغ جوانان و هویت و اصالت آنها برای تخریب هر چه بیشتر آمده تا بتواند در این عرصه آسیب جدی به هویت ارزشی و اعتقادی نسل آینده ما بزند و اگر مراقبت نکنیم این تهدیدها همه ما را به نقطه تسلیم می‌کشاند.

بازی هایی اینترنتی فرزندانتان را کنترل کنید چرا که دشمنان اسلام حتی نوعی بازهایی را به وجود آورده اند که میتواند در دراز مدت عقاید فرزندانتان را تحت پوشش قرار دهد.

امروزه مد ومدگرايی نه تنها در نوع پوشش افراد، بلكه در بخش‌هاي مختلفی از زندگی آنها تاثيرگذار است و زندگی با فرهنگ اسلامی را دستخوش تغییرات اساسی قرار می دهد .
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark