کد مطلب: 55623
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان خبر داد
برگزاری جشن ولادت حضرت علی(ع) در 70 مسجد استان/ قرائت دعای ام داوود در محل برگزاری مراسم‌ اعتکاف
مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان از برگزاری جشن میلاد امیرالمومنین(ع) در 70مسجد سطح استان خبر داد و گفت: برگزاری جشن میلاد امام علی(ع) ومراسم سوگواری وفات حضرت زینب (س) با برنامه اعمال ام داوود از جمله ویژه برنامه‌های محوری معتکفان درمساجد استان است.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۵۷
 
حجت‌الاسلام عیسی بزمانی در گفت وگو با خبرنگار زاهدانه با اشاره به اینکه ایام میلاد امیرالمومنین(ع) آغازگر ایام البیض است، اظهار داشت: در ابتدای این ایام که روز سیزدهم رجب است جشن میلاد امام علی (ع) در 70 نقطه از مساجد جامع و محوری سطح استان برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به برگزاری این مراسم در مساجدی که به نام مولای متقیان مزین شده است، گفت: در شهرستان زاهدان جشن میلاد امام علی (ع) در مساجد علی ابن ابی طالب(ع) و مسجد مولای متقیان برگزار خواهد شد.
این مسئول در تکمیل مطلب فوق با اشاره به اینکه در ایام البیض شاهد حضور بعضی از مبلغین نخبه و اعزامی در مساجد و در جمع معتکفین خواهیم بود، افزود: محافل انس با قرآن، حلقه‌های معرفت و نشست‌های بصیرتی، برپایی گفتمان‌های دینی، مراسم ادعیه خوانی، اقامه نماز جماعت، برگزاری جشن میلاد با سعادت حضرت علی(ع) ومراسم سوگواری وفات حضرت زینب (س) با برنامه اعمال ام داوود از جمله ویژه برنامه‌های محوری معتکفان درمساجد سیستان و بلوچستان است.
وی همچنین از حضور برخی مداحان در استان خبر داد و گفت: مراسم وفات حضرت زینب(س) نیز در سطح مساجد استان برگزار می شود بگونه ای که ویژه برنامه های شب شهادت حضرت زینب(س) نیز همانند سال های گذشته از 23 فروردین ماه امسال به مدت 10 شب و با سخنرانی آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و مدیحه سرایی ذاکران اهل بیت(ع) در زینبیه زاهدان برگزار می شود.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark