کد مطلب: 32844
 
امام جمعه زاهدان و استاندار با خانواده شهید محمد رضا صیادی دیدار کردند
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان به همراه استاندار و جمعی از مسئولان سیاسی با خانواده شهید محمد رضا صیادی که در شهرستان راسک توسط اشرار مسلح به شهادت رسید دیدار و ابراز همدردی کردند.
تاریخ انتشار : شنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۳۱
امام جمعه زاهدان و استاندار با خانواده شهید محمد رضا صیادی دیدار کردند
 
به گزارش زاهدانه ، در این دیدار که شامگاه جمعه ( 5 اردیبهشت ) با حضور امام جمعه زاهدان، استاندار و جمعی از مسئولان سیاسی به منظور دلجویی و ابراز همدردی با خانواده شهید صیادی انجام شد استاندار سیستان و بلوچستان ضمن تبریک و تسلیت به خانواده شهید صیادی گفت: دشمن نگران توسعه یافتن این استان است و لذا هر زمان که این استان می خواهد رنگ توسعه و پیشرفت به خود بگیرد شاهد چنین جنایات مذبوحانه ای از طرف دشمن هستیم.

علی اوسط هاشمی همچنین اظهار داشت: این نگرانی دشمن از پیشرفت توسعه و همچنین وحدت موجود در بین مردم شیعه و سنی استان موجب شد تا همزمان با حضور رییس جمهور به منظور رفع محرومیت ها مردم استان شاهد حادثه تروریستی و شهادت معلم شهید جواد نوروزی باشند.

وی گفت: دشمنی با نظام اسلامی ایران تنها به این استان ختم نمی‌شود بلکه از ابتدای انقلاب تا کنون در نقاط مختلف کشور از جمله ترکمن صحرا، کردستان و خوزستان شاهد تلاش دشمن به منظور ایجاد تفرقه افکنی در بین اقوام و مذاهب بودیم.

هاشمی ابراز داشت: دشمن هنوز هم تاب و تحمل آرامش و پیشرفت در جمهوری اسلامی را ندارد و لذا با تغییر شیوه در مبارزه و با دست زدن به چنین جنایاتی سعی دارد تا آرامش کشور را در نقاط مرزی بر هم بزند.

وی گفت: دشمن به دنبال تشویش ذهن‌ها و ایجاد نگرانی در نگاه ها است و همانطور که در افغانستان، پاکستان، سوریه و سایر کشورهای منطقه ایجاد نگرانی کرده است تصمیم دارد تا جمهوری اسلامی ایران را به عنوان نقطه امن منطقه دچار التهاب سازد.

خون شهدا ظالمان را در هم خواهد پیچید

در این دیدار همچنین امام جمعه زاهدان نیز بر تلاش نیروهای انتظامی و امنیتی به منظور دستگیری هر چه زودتر عاملان این جنایت تاکید کرد.

آیت الله عباسعلی سلیمانی در این دیدار بیان داشت: به طور حتم خون این شهید مظلوم ظالمان را در هم خواهد پیچید و در مرحله دوم مراقبت‌های امنیتی و هوشیاری نیروهای انتظامی هر چه زودتر این جنایتکاران به سزای اعمال خود خواهد رساند.

همچون حضرت زهرا(س) از اسلام و نظام اسلامی دفاع می کنیم

خواهر شهید محمد رضا صیادی نیز در این دیدار عنوان داشت: ما همچون حضرت فاطمه الزهرا(س) تا آخر در برابر ظالمان و فاسقان ایستاده‌ایم و با تاسی از ایشان تا آخرین قطره خون خود از اسلام و همچنین نظام اسلامی ایران که به برکت همین خون شهدا استوار گشته است پایداری خواهیم کرد.

به گزارش زاهدانه، شهید محمد رضا صیادی کارشناس اداره ثبت و احوال شهرستان راسک روز پنجشنبه در حال خدمت در محل کارش توسط اشرار مسلح از ناحیه سینه مورد اصابت گلوله قرار گرفت و به مقام رفیع شهادت نائل شد.

Share/Save/Bookmark
مرجع : مهر