کد مطلب: 32566
 
رییس جمهور وارد زاهدان شد
رییس جمهور منتخب مردم در اولین دور سفر های استانی خود وارد سیستان و بلوچستان شد.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱۵
 
رییس جمهور وارد زاهدان شد
به گزارش زاهدانه، حجت‌الاسلام حسن روحانی دقایقی پیش با استقبال نماینده ولی‌فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان وارد فرودگاه بین‌المللی زاهدان شد و سومین سفر استانی خود را در دیار نخل و کویر کلید زد.
رئیس‌جمهور به منظور سومین سفر استانی دولت دقایقی پیش با استقبال آیت‌الله سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان، علی اوسط هاشمی استاندار و جمعی از مسئولان وارد فرودگاه بین المللی زاهدان شد.
روحانی پس از استقبال مردم از میدان خاتم تا ورزشگاه 17 شهریور با حضور در جمع مردم زاهدان در این ورزشگاه به سخنرانی می‌پردازد.
حسن روحانی طی سفری 2 روزه در استان سیستان و بلوچستان دیدارهای مختلفی با علما، روحانیون، سرمایه گذاران و مسئولان استان خواهد داشت.
رئیس جمهور در ادامه دیداری با ایثارگران و منتخبان استان و همچنین جلسه‌ای با سرمایه‌گذاران خواهد داشت.
آخرین برنامه رئیس‌جمهور در روز اول سفر استانی دولت به سیستان و بلوچستان نشستی با علمای اهل تشیع و تسنن استان خواهند بود.
روحانی در این سفر وزرای کشور، نیرو، راه و شهرسازی، کشاورزی، معاون پارلمانی، معاون حقوقی، معاون امور بانوان و مشاور اقوام رییس‌ جمهوری همراهی می‌کنند.

دولت برنامه هایی خوبی برای توسعه و آبادانی سیستان و بلوچستان دارد
رئیس جمهور گفت: دولت برنامه هایی خوبی برای توسعه و آبادانی سیستان و بلوچستان دارد.
دکتر حسن روحانی در فرودگاه زاهدان اظهار داشت: دولت برنامه هایی خوبی برای توسعه و آبادانی سیستان و بلوچستان دارد.
وی ادامه داد: استان سیستان و بلوچستان با طرح هایی که دولت تدبیر و امید در این استان مدنظر دارد انشالله تا پایان دولت تدبیر و امید چهره این استان تغییر خواهد کرد.


این خبر در حال بروز رسانی است...
Share/Save/Bookmark
مرجع : عصرهامون