کد مطلب: 61817
 
نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان:
پاسخ به شبهات مطرح شده مؤدبانه و اقناع‌کننده باشد
نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: در مسائل استان نیز گاهی مواردی مطرح می‌شود که پاسخ به آن‌ها باید مؤدبانه و اقناع‌کننده باشد تا اگر کسی با آن حرف در دلش شبهه ایجاد شده با شنیدن پاسخ‌های شما رفع شبهه شود نه اینکه حالت تقابل داشته باشد.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۰۰
 
به گزارش زاهدنیوز، آیت‌الله مصطفی محامی در دیدار جمعی از طلاب و روحانیون شهر زاهدان ضمن تأکید بر اهمیت جهاد تبیین بیان کرد: باید برای پرداختن به جهاد تبیین کارسازی صورت گیرد و طلاب و روحانیون باید مبلغانی برای جذب افراد شایسته و باانگیزه به حوزه‌های علمیه باشند.

امام‌جمعه زاهدان به بیان پیش‌نیازهای کار پرداخت و افزود: ابتدا باید خودمان اهمیت طلبگی را درک کرده باشیم و تبلیغ ما به‌صورت عملی باشد و در هر محیطی که هستیم به‌گونه‌ای رفتار کنیم تا دیگران جذب شده و در مسیر طلبگی وارد شوند.

آیت‌الله محامی تصریح کرد: قرآن معجزه پیامبر اکرم (ص) و دریایی است که هیچ‌گاه به عمق آن نمی‌رسیم و گذر روزگار نیز آن را کهنه نمی‌کند و باید بیشتر به آن پرداخته شود.

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان ادامه داد: رهبر معظم انقلاب فرمودند: " علاج تحریف تبیین است و انکار عرصه‌های مختلفی را شامل می‌شود به‌عنوان‌مثال راهکار مقابله با تحریف در امامت و ولایت پرداختن به تبیین است‌.

امام‌جمعه زاهدان گفت: تلاش‌های زیادی برای نشان‌دادن چهره خشن از اسلام صورت‌گرفته که در این عرصه نیز باید به تبیین بپردازیم؛ زیرا در حال حاضر با یک جنگ ترکیبی مواجه هستیم که تنها یک بخش این جنگ تحریف واقعیت‌ها است.

نماینده مقام معظم رهبری در سیستان و بلوچستان تشریح کرد: در مسائل استان نیز گاهی مواردی مطرح می‌شود که پاسخ به آن‌ها باید مؤدبانه و اقناع‌کننده باشد تا اگر کسی با آن حرف در دلش شبهه ایجاد شده با شنیدن پاسخ‌های شما رفع شبهه شود نه اینکه حالت تقابل داشته باشد.

وی بر لزوم استفاده بهینه از فرصت‌ها تأکید کرد و گفت: طلاب و روحانیون در جمع‌های مختلف باید به تبیین مسائل بپردازند و حتی از جمع‌های کوچک هم گذر نکنند و در قبال مخاطبانی که دارند مسئول هستند.

انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark