کد مطلب: 45987
 
احداث بازارچه‌ ویژه‌ بانوان در زاهدان
مدیر امور بانوان شهرداری زاهدان گفت: اولین قدم اقتصادی این حوزه ایجاد و راه‌اندازی صندوق قرض‌الحسنه ویژه‌ی بانوان شهرداری زاهدان بود که امیدواریم با همکاری تمامی بانوان در جهت کاستن برخی از مسائل مالی آنان گام بردایم.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۲۲
 
نوشین حسابی مقدم در گفت و گو با خبرنگار زاهدانه از راه‌اندازی بازارچه‌ا‌ی ویژه‌ی بانوان درآینده‌ای نزدیک خبر داد و افزود: یکی از مسائلی که همواره مورد توجه ما قرار دارد موضوع پرداختن به نیازمندی های بانوان و برطرف کردن موانع موجود تا حد امکان است.
حسابی مقدم بیان کرد: دراین راستا ایجاد بازارچه‌ای مختص بانوان که عمومیت دارد و محدود به شهرداری نباشد، به عنوان یکی از اولویتهای مهم در دستور کار قرار گرفته است که با راه‌اندازی آن قطعا بسیاری از مشکلات مالی زنان جامعه نیز رفع خواهد شد.
ایجاد کمیته‌های مختلف در امور بانوان شهرداری از دیگر مواردی بود که حسابی مقدم به آن اشاره کرد و گفت: با هدف کاستن از مشکلات بانوان و تاکید بر کانون گرم خانواده، موضوع ایجاد کمیته‌های مختلفی را در حوزه‌ی امور بانوان شهرداری در دستور کار قرار دادیم که می‌توان به کمیته‌‌ها‌ی ورزشی و سلامت، آموزشی و پژوهشی، حقوقی و خانواده و غیره اشاره کرد.
وی ادامه داد: در این میان موضوعات حقوقی با توجه به اهمیتی که دارند در اولویت قرار گرفته و خوشبختانه با هماهنگی های به عمل آمده از طریق یکی از دفاتر حقوقی، بانوان شهرداری می‌توانند در دو نوبت به صورت رایگان از مشاوره‌ی حقوقی بهره‌مند شوند.
مدیر امور بانوان شهرداری زاهدان تصریح کرد: امیدواریم این موضوع بتواند در جهت حل مسائل و مشکلات فرا روی بانوان شهرداری زاهدان مثمر ثمر واقع شود.
وی با انتقاد از حضور متکدیان زن در سطح شهر گفت: یکی از مسائلی که در حوزه‌ی بانوان با جدیت به آن پرداخته خواهد شد موضوع ساماندهی متکدیان به خصوص متکدیان زن می‌باشد که امیدواریم با همکاری دستگاه‌های ذیربط بتوانیم در این خصوص اقدامات شایسته‌ای را به منصه‌ی ظهور برسانیم.
Share/Save/Bookmark