کد مطلب: 62661
 
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان خبر داد:
اختصاص ۶۰۰ میلیارد ریال وام ودیعه مسکن به مددجویان سیستان و بلوچستان
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان گفت: در سال جاری مبلغ ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای کمک به تأمین مسکن مددجویان در قالب ودیعه مسکن اختصاص‌یافته است.
تاریخ انتشار : شنبه ۷ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۱۰
 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زاهدنیوز، رمضان پودینه در گفتگو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: این اعتبارات با عنایت ویژه دولت و مجلس شورای اسلامی، از محل بند «و» تبصره ۱۶ قانون بودجه تخصیص‌یافته و با عاملیت بانک‌های کشاورزی، سپه، ملی، مسکن، صادرات، ملت و تجارت پرداخت می‌شود.

وی افزود: مبلغ وام ودیعه مسکن از سقف ۸۰ میلیون تومان در شهرهای کوچک شروع می‌شود و تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان در شهرهای بزرگ، به‌صورت قرض‌الحسنه پرداخت می‌شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تصریح کرد: باتوجه‌به تورم و شرایط ناپایدار اقتصادی به‌خصوص در حوزه مسکن، بخش بزرگی از جامعه مددجویی با مشکل مسکن مواجه هستند که کمیته امداد امام خمینی (ره) سعی می‌کند به طرق مختلف، این مشکل را تا حدی برطرف سازد.

وی ادامه داد: تاکنون با تلاش و اهتمام همکاران (به دلیل محدودیت زمانی جذب اعتبار تا پایان شهریور) این مهم با پیشرفت بسیار خوبی روبرو بوده و تعداد زیادی از مددجویان اجاره‌نشین با استفاده از تسهیلات مذکور (ودیعه مسکن) مشکل اجاره مسکن آنان مرتفع خواهد شد.

پودینه پایان ضمن تشکر از همه‌ عوامل مرتبط با موضوع به‌ویژه بانک‌های عامل که همکاری بسیار مطلوبی را در پذیرش افراد معرفی شده و تشکیل پرونده جهت اعطای تسهیلات فوق داشته‌اند، گفت: امید است با تحقق ۱۰۰ درصدی جذب اعتبار گام بلندی را برای ارائه خدمتی ارزشمند به ولی‌نعمتان واقعی خود برداریم.

انتهای خبر
Share/Save/Bookmark