کد مطلب: 40599
 
نمایشگاه عکس "شما به ما بگویید" در سراوان برگزار می شود
بخشدار مرکزی سراوان گفت : نمایشگاه عکس " شما به ما بگویید " با هدف بازتاب مشکلات و نارسایی های مردم توسط خود مردم در سراوان برگزار می شود.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۳۶
نوید ملازهی در گفت و گو با خبرنگار زاهدانه اظهار داشت : به منظور مشارکت مردم در اداره امور خودشان و اثبات حاکمیت مردم بر مردم ، مشکلات مردم را در قالب تصویر و طی یک نمایشگاه عکس انعکاس می دهیم .

بخشدار مرکزی سراوان افزود : برپایی این نمایشگاه حرکتی فرهنگی و اجتماعی است که هدایت آن در قالب تشکل های مردم نهاد با حضور همه مردم اهم از جوانان ، بانوان و نخبگان می باشد.

وی گفت : جهت انعکاس بهتر مشکلات مردم نمایشگاه عکس  " شما به ما بگویید " با هدف بازتاب مشکلات و نارسایی های مردم توسط خود مردم برگزار می شود.

ملازهی از برنامه ریزی  جهت تشکیل شوراهای مشورتی بخش خبر داد و افزود : در این شورا از نظرات و پیشنهادات معتمدین محلی ، معلمان ، بانوان و جوانان منطقه بهره گیری می شود که این فعالیت ها در جهت ایجاد فضای گفتمان بین دولت و مشارکت دادن مردم در عمران و ابادانی منطقه است .

وی در ادامه به مذاکره با کارشناسان مرکز بهداشت و مشاوره جنوب تهران خبر داد و گفت : یک همایش کاهش آسیب های اجتماعی و همچنین برگزاری کلاس های آموزشی و توجیهی برای جوانان و زنان خانه دار در قالب این همایش در شهرستان سراوان برگزار خواهد شد.

ملازهی در پایان گفت :  همزمان با نمایشگاه عکس " شما به ما بگویید " عکسها در فضای مجازی به جهت دسترسی و استفاده همه اقشار مردم قرار می گیرد.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark