کد مطلب: 49931
 
مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:
بسیج سازندگی از سازمان های مردم نهاد حمایت می کند/ از تشکیل گروههای جهادی تا پرداخت تسهیلات ارزان‌ قیمت به طرح‌های اقتصاد مقاومتی
مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: بسیج سازندگی از سازمان های مردم نهاد در بحث اقتصاد مقاومتی در سیستان و بلوچستان حمایت می کند.
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۴۶
 
به گزارش زاهدانه، سرهنگ علی اکبر جعفری در جلسه کارگروه توجیهی اقتصاد مقاومتی، محرومیت‌زدایی و گروههای جهادی که در سالن تربیت بدنی زاهدان برگزار شد، اظهار داشت: بسیج سازندگی از سازمان های مردم نهاد در بحث اقتصاد مقاومتی در سیستان و بلوچستان حمایت می کند زیرا تشکیل این گروه ها در استان گام مهمی برای عمران و آبادانی در مناطق محروم است.
وی با اشاره به اینکه سازمان بسیج سازندگی بر اساس منویات و مطالبات رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی فعالیت خود را جلوتر از سایر ارگان ها آغاز کرده است، گفت: ارائه انواع آموزش‌ها و مشاوره‌های مختلف، تشکیل گروههای جهادی و همچنین پرداخت تسهیلات ارزان‌ قیمت به طرح‌های اقتصاد مقاومتی از مهم‌ترین برنامه‌های بسیج سازندگی در بحث اقتصاد مقاومتی است.
مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان استان برگزاری کارگاه آموزشی و مشاوره ای ازدواج و خانواده را از دیگر برنامه های بسیج سازندگی عنوان کرد و افزود: سبک زندگی اسلامی، مشاغل خانگی، اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی نیز از سایر برنامه های این مجموعه در سال جدید می باشد.
وی با بیان اینکه بسیج سازندگی یک کار عظیم و گسترده است، گفت: این کارگروه با هدف توجیه اقتصاد مقاومتی، مشارکت گروههای مردم نهاد و ارائه تسهیلات بانکی در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی تشکیل شده است.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark