کد مطلب: 61768
 
استاندار سیستان و بلوچستان:
اراده الهی پشت اهداف عظیم انقلاب اسلامی است/نیروی انسانی کارآمد مهمترین ظرفیت سیستان‌وبلوچستان
استاندار سیستان‌وبلوچستان گفت: اراده الهی،پشت اهداف عظیم انقلاب اسلامی در طول چهل سال گذشته بوده است.
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۳۴
 
به گزارش زاهدنیوز، محمد کرمی در مراسم سومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت که ظهر امروز در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان برگزار شد، بیان کرد: شهدا کسانی هستند که باخدا معامله کردند شهدا از این فضل الهی خوشحال هستند؛ چون خدا قبولشان کرده و پذیرفته و خدا این نعمت شهادت را شامل حالشان کرده که این نعمت بزرگی است.

وی افزود: شهید سلیمانی دنبال عمل صالح و خدمت به خلق خدا بود و برای نجات بشریت تلاش می‌کرد، علت شهادت وی توسط آمریکایی‌ها به چالش کشیدن و خنثی‌سازی توطئه‌های استکبار بود.

استاندار سیستان‌وبلوچستان ادامه داد: این شهید والامقام اهداف انقلاب اسلامی را پیش برد چرا که اهداف انقلاب اسلامی اراده الهی و برای پیاده‌کردن اسلام در دنیا است.

وی گفت: برای اجرای عدالت این منتی است که خداوند متعال بر دوش ملت ایران نهاده امروز به فضل الهی این انقلاب در همه حوزه‌ها در حال پیشرفت است و با پیشرفت ما مقابله به وجود آمده است.

کرمی اذعان کرد: دشمن تمام توان خود را علیه ملت ایران بسیج و تلاش می‌کند یاس و ناامیدی در ملت ایجاد کند تا اراده‌ها را ضعیف کند.

این مقام مسئول یک از عوامل پیروزی انقلاب اسلامی را اتکا به خدای متعال عنوان کرد و ادامه داد: اخلاص سرمایه مهمی است، سردار سلیمانی در همه صحنه‌ها با داشتن اخلاص و متکی به خدا پیروز می‌شد و بر اساس آموزه‌های دینی عمل می‌کرد.

کرمی گفت: سیستان‌وبلوچستان دارای ظرفیت‌های خیلی بی‌نظیری است، باید همه مدیران، مجموعه‌ها و مردم کنار هم باشند و تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه اسلام جامع‌ترین و کامل‌ترین دین برای نجات بشریت است، تشریح کرد: امروز دشمن القا می‌کند که نسبت به ارزش‌های دینی بی‌تفاوت باشیم و اراده‌های ما را نسبت به این مسائل ضعیف کند، آنها با بهره‌گیری از فضای مجازی تلاش می‌کنند یاس و ناامیدی را بین جوانان ما به وجود بیاورند، باید آگاه و هوشیار باشیم.

استاندار خاطرنشان کرد: همه باید در میدان باشیم و از هیچ چیزی هراس نداشته باشیم، نباید بترسیم و نباید بترسانیم؛ بلکه باید محکم در میدان ایستادگی کنیم، در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی به‌سرعت پیش برویم، باید با تمام ظرفیت‌هایی که این استان مانند: نیرو انسانی خلاق، توانمند و جوان دارد، بهره ببریم.

انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark