کد مطلب: 30123
 
تحویل ۲۰۰هزار سبد کالا در روز اول
مدیر اجرایی طرح سبد کالایی با تاکید بر اینکه 200 هزار سبد کالا تا ساعت ۱۶ روز اول توزیع شده است، یک سامانه جدید پیامکی معرفی کرد
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۵۴
به  گزارش زاهدانه،بهمن حاجعلی در خصوص میزان سبد تخصیص یافته در روز اول توزیع این سبد اظهار داشت: تا ساعت 16 روز اول 200 هزار سبد کالا توزیع شده است و همچنین 80 هزار تراکنش ناموفق داشته‌ایم.

وی افزود: تراکنش‌های ناموفق به دو دلیل بوده است یا مربوط به اختلالات بانکی بوده و یا افرادی که از عدم دریافت سبد اطلاع نداشتند به این فروشگاه‌ها مراجعه کرده و کارت خود را در کارت‌خوان فروشگاه‌ها کشیده‌اند.

مدیر اجرایی طرح سبد کالایی گفت: در دو روز گذشته سامانه پیامکی 5000499 بیش از 11 میلیون و 700 هزار مراجعه داشته است همچنین سامانه USSD با شماره #799* بیش از 10 میلیون تماس داشته‌اند که مردم از دریافت و یا عدم دریافت سبد کالا مطلع شده و یا برای دلایل عدم دریافت کد پیگیری دریافت کردند.

وی افزود: شماره سامانه پیامکی 700779 برای کمک به دو سامانه قبل راه‌اندازی شده است تا مردم مشکلی در کسب اطلاعات نداشته باشند.

مدیر اجرایی طرح سبد کالایی گفت: توصیه می‌کنم مردم در روزهای اول به فروشگاه‌های زنجیره‌ای مراجعه نکنند، چرا که به اندازه کافی زمان داریم و این زمان قابل تمدید است.

وی افزود: کالا هم به اندازه کافی تهیه شده است و هیچ مشکلی به لحاظ کالا وجود ندارد و کالای مورد نیاز همه استانها توزیع شده است.

حاجعلی گفت: سامانه الکترونیکی رصد کالا را راه‌اندازی کرده‌ایم و تا زمانی که مطمئن نشویم همه مردم سبد کالا دریافت کرده‌اند توزیع را ادامه می‌دهیم.

وی افزود: اگر مردم به تدریج و طی 15 روز آینده به فروشگاه‌ها مراجعه کنند اختلالات بانکی کاهش یافته و برخی نواقص که در دستگاه‌های کارت‌خوان وجود دارد از بین می‌رود.

مدیر اجرایی طرح سبد کالایی گفت: شبکه توزیع در نظر گرفته برای سبد کالا شبکه تخصصی و یک شبکه در دسترس برای همه اقشار است به نحوی که کارمندان دولت می‌توانند به فروشگاه‌های اسکات، کارگران به فروشگاه‌های امکان، معلمان به فروشگاه فرهنگیان، نیروهای مسلح به فروشگاه‌های اتکا، افراد تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی به فروشگاه‌های رفاه مراجعه کنند، همچنین فروشگاه شهروند و فروشگاه سپه نیز به عنوان شبکه عمومی تعریف شده است.

حاجعلی گفت: ترتیبی اتخاذ شده است تا مشمولین دریافت سبد کالا همه کالاهای تخصیص یافته را در یک بسته 5 قلمی تحویل بگیرند،اما اگر در برخی استانها به هر دلیلی نتوانستند یک قلم را تحویل بگیرند می‌توانند به همان فروشگاه مراجعه کرده و یک قلم باقیمانده را نیز تحویل بگیرند لذا در این خصوص هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.

وی با تأکید بر اینکه ما 20 سال تجربه توزیع کالا داریم،اظهار داشت: مهمترین نکته‌ای که می‌توانم به مردم توصیه کنم این است که زمان کافی وجود دارد و وقت خودشان را در صف‌های طولانی و در روزهای اول تلف نکنند.

Share/Save/Bookmark
مرجع : خبرگزاری فارس