کد مطلب: 37464
 
ارائه خدمات پزشکی به مردم زاهدان در ایستگاه‌های سلامت‌
رئیس مرکز بهداشت زاهدان از ارائه خدمات پزشکی به مردم این شهرستان در ایستگاه‌های سلامت سطح شهر ‌به مناسبت هفته دولت خبر داد.
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۰۲:۲۵
ارائه خدمات پزشکی به مردم زاهدان در ایستگاه‌های سلامت‌
 
 به گزارش زاهدانه به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، ‌مهدی گلوی در این بازدید گفت‌: با شروع هفته دولت تعداد 3 مرکز بهداشتی درمانی‌، صبح از ساعت 8 تا 14 ویزیت رایگان شامل اندازه‌گیری فشار خون‌، قند خون‌، توده بدنی و مشاوره پزشکی انجام می‌دهند‌.

وی ادامه داد‌: مرکز بهداشتی درمانی سیدالشهداء (‌ع‌) واقع در خیابان شهید رجایی، مرکز بهداشتی درمانی امام سجاد (‌ع‌) واقع در خیابان مرادقلی و مرکز بهداشتی درمانی امام جواد (ع‌) واقع در خیابان رازی در حال ارائه خدمات رایگان فوق هستند.

رئیس مرکز بهداشت زاهدان افزود‌: همچنین علاوه بر مراکز فوق عصر‌ها نیز همزمان با اذان مغرب و عشاء مسجد جامع و مسجد مکی و پارک فرهنگیان واقع در بلوار معلم و پارک شادی‌ها واقع در خیابان آزادی نیز ایستگاه‌های سلامت برای ویزیت رایگان دایر است.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از 800 نفر از همشهریان به صورت رایگان ویزیت شده‌اند گفت‌: غربالگری فشار خون و قند خون،‌ آگاهی و اطلاع‌رسانی به افراد جامعه نسبت به این دو بیماری‌ از اهداف اجرای این برنامه در هفته دولت است.‌

گلوی گفت‌: این برنامه تا پایان هفته دولت ادامه خواهد داشت و همچنین روز جمعه ‌‌در محل مصلای قدس و مصلای اهل تسنن نیز ایستگاه‌های سلامت دانشگاه علوم پزشکی مستقر خواهد بود و خدمات رایگان پزشکی به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/

Share/Save/Bookmark