کد مطلب: 61749
 
یکی از علمای اهل سنت جنوب سیستان و بلوچستان:
حاج قاسم سلیمانی الگوی تمام مسلمانان است
مولوی عنایت اله رسولی زاده گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی الگوی تمام مسلمانان‌ ایران و دنیا است و حس خدمت به هر مسلمانی اولین خصلت ایشان بود و شیعه و سنی هیچ تفاوتی نداشت.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۵۲
 
مولوی عنایت اله رسولی زاده، یکی از علمای اهل سنت جنوب سیستان وبلوچستان در گفت و گو با خبرنگار زاهدنیوز بیان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی دارای شخصیت تاثیرگذاری در کل منطقه و محبوب همه بود و برای توسعه اهداف دینی، اسلامی، قرآنی و جهانی در همه شرایط خدا را شاهد و گواه خود قرار می داد.

وی افزود: همه مسلمانان دنیا وظیفه دارند که با تمام وجود از مرزهای کشورشان‌ حفاظت و اجازه ندهند که یک وجب از خاک کشورشان‌ به تصرف بیگانگان درآید و شخصیت حاج قاسم سلیمانی از همین افراد بود که به دلیل خدمات ارزنده دشمن این بزرگوار را از میان برداشت.

امام جمعه اهل سنت سرباز، شهید حاج قاسم سلیمانی را الگوی تمام مسلمانان‌ ایران و دنیا دانست و ادامه داد: حس خدمت به هر مسلمانی اولین خصلت ایشان بود و شیعه و سنی هیچ تفاوتی نداشت و هر کجا که احساس می‌کرد کاری از دستشان بر می‌آید از هیچ تلاشی دریغ نمی کرد.

وی گفت: امروز اگر جای حاج قاسم سلیمانی خالی است، مسئولان باید با بصیرت و درایت جلو روند و راه و روش این شهید والامقام را ادامه دهند.

مولوی رسولی زاده با اشاره به این‌که دشمن به طور مداوم رصد می‌کند که ببیند چه کسانی مدافع اسلام و انقلاب هستند، خاطرنشان کرد: تداوم انقلاب مرهون شخصیت‌هایی‌ همچون شهید سلیمانی است.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark