کد مطلب: 44868
 
تشکیل داعش خدمتی به دنیای استکبار بود
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: داعش که در اختیار دنیای استکبار و هم‌پیمانان او قرار دارد چهره اسلام را مخدوش کرد.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۵۴
 
آیت الله سلیمانی
به گزارش زاهدانه، آیت الله سلیمانی عباسعلی امروز در افتتاحیه همایش مذاهب اسلامی که در نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان برگزار شد؛ گفت: جهان امروز در دهه‌های اخیر شاهد سه پدیده مهم بوده است.
وی ادامه داد: اولین پدیده انقلاب اسلامی ایران بود شعار اصلی انقلاب اسلامی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی نام گرفت فرصتی طولانی با رهبری امام امت و بیش از بیست سال با رهبری رهبر اندیشمند و فرزانه مسیر خود را به نحوی زیبا و عزتمند طی می‌کند به گونه‌ای که این نظام در دنیا بی‌نظیرترین نظام بشری قلوداد می‌شودزیرا سرنوشت این مملکت به دست آحاد جامعه مشخص می‌شود و همه ارکان حکومت حتی رهبری توسط آرای مستقیم یا غیرمستقیم مردم انتخاب می‌شوند.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با اشاره به مردم سالاری دینی به عنوان یکی از ویژگی‌های بارز انقلاب تآکید کرد: نظارت یک فقیه عادل بر نظام پدیده‌ای است که دنیا فاقد آن است با سردادن ندای انقلاب تمام جهان اسلام به استقبال آن آمدند.
وی اظهار داشت: پدیده دوم بیداری اسلامی بود که محور اصلی آن دموکراسی و انتخابات مردمی بود شعار حقیقی آن استقلال و آزادی نام داشت اما این بیداری در مصر و لیبی به دلیل عدم وجود رهبری عادل و عالم مصادره شد و امروز در اسارت دنیای استکبار است.
آیت الله سلیمانی بیان کرد: سومین پدیده نوظهور غیر منطقی و فریب کارانه شکل گرفت پدیده‌ای که به نام حاکمیت دین و اقتدار دینی در قالب داعش روی کار آمد چیزی نمانده بود که این پدیده نیز همچون دو پدیده دیگر یک دستاورد و یرمایه برای نظام اسلامی تلقی شود.
وی با بیان جنایات داعش عنوان کرد: داعش که در اختیار دنیای استکبار و هم‌پیمانان او قرار دارد خیانت بزرگی انجام داد خیانت عظیم به جهان اسلام این بود که چهره رحمت و وحدت آن مخدوش شد تشکیل این گروه خدمتی به دنیای استکبار بود.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان بیان کرد: غارت زندگی مردم، کشتار بی‌رحمانه آنها، ریختن اجساد تکریتی‌ها در آب، سر بریدن سه هزار دانشجو، استفاده از ابزارد وحشت زا مثل اره برقی گوشه ای از اعمال ننگین داعشیان پلید است.
وی با اشاره به اهداف همایش مذاهب اسلامی گفت: این همایش سعی دارد تا درباره آثار شوم گروه های تکفیری و راه برون رفت از این وضعیت، مباحث را به تبادل نظر بگذارد.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark