کد مطلب: 45186
 
حمایت از تولید داخلی با یک نرخی شدن ارز / ارزیابی خودروسازان توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت
وزیر صنعت، معدن و تحارت با اشاره به اینکه دولت باید مسئله ارز را زودتر حل کند گفت: امیدواریم سال آینده به سمت یک نرخی شدن ارز حرکت کنیم که این امر منجر به حمایت از تولیدات داخلی می‌شود.
تاریخ انتشار : شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۱۹
حمایت از تولید داخلی با یک نرخی شدن ارز / ارزیابی خودروسازان توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت
 
به گزارش زاهدانه ،محمدرضا نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه همایش حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان در جمع خبرنگاران، گفت: توصیه ما به مصرف‌کنندگان این است که کالاهای داخلی را مصرف نمایند.
 
وی افزود: درست است که در برخی موارد کیفیت کالای خارجی بهتر است اما مصرف کالای داخلی موجب بهبود تولید، کاهش قیمت و رونق اشتغال می‌شود.
 
وزیر نفت با تأکید بر اینکه دولت باید مسئله ارز را زودتر حل کند گفت: در حال حاضر به واردات ارز مبادله‌ای اختصاص داده می‌شود که امیدوریم در سال آینده به سمت یک نرخی شدن ارز حرکت کنیم که این امر به رونق تولید داخلی کمک می‌کند.
 
وی در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران، مبنی بر اینکه  برخورد شما با تولیدکنندگان که حقوق مصرف‌کنندگان را رعایت نمی‌کنند چیست؟ گفت: مردم باید این امر را تشخیص بدهند چرا که کیفیت بالا، قیمت مناسب و خدمات پس از فروش رقابت ایجاد می‌کند و خوشبختانه روز به روز فضا به سمت رقابتی شدن پیش می‌رود و وظیفه دولت این است که ایجاد رقابت کند و تولیدکنندگانی که رضایت مشتری را جلب می‌کنند حمایت نماید.
 
نعمت‌زاده در رابطه به سوالی مبنی بر اینکه در این همایش هیچ یک از خودروسازان تندیسی دریافت نکردند گفت: خودروسازان ما در حال تلاش هستند تا میزان رضایت مشتری را افزایش دهند.
 
وی تأکید کرد: وزارت صنعت به طور مستمر در حال ارزیابی خودروسازان است و کیفیت در این بخش روز به روز رو به بهبود می‌باشد و وزارتخانه نیز شاخصه‌های رضایت مشتری را در این زمینه ارزیابی می‌کند.
 
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark