کد مطلب: 35303
 
"مرد پرنده‌ای" فیلم افتتاحیه جشنواره فیلم ونیز
"مرد پرنده‌ای" ساخته‌ی آلحاندرو جی. ایناریتو، فیلم افتتاحیه جشنواره‌ی فیلم ونیز انتخاب شد.
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۳۸

به گزارش زاهدانه به نقل از ورایتی، فیلم "مرد پرنده‌ای" یا فضیلت غیر منتظره‌ نادانی به کارگردانی آلحاندرو جی. ایناریتو، فیلم افتتاحیه‌ی جشنواره فیلم ونیز امسال خواهد بود.

این کمدی سیاه درباره‌ی بازیگر شکست خورده‌ای (مایکل کیتون) است که زمانی نقش یک ابر قهرمان اسطوره‌ای را بازی کرده و حالا باید با خود و خانواده‌اش برای دست و پنجه نرم کردن با مشکلات، کنار بیاید. او می‌‌خواهد در نمایش برادوی‌ای بازی کند تا بدین صورت هم افتخارات گذشته‌ای را به دست بیاورد.

از ستارگان فیلم می‌توان به "زک گالیفیاناکیس"، "ادوارد نورستون"، "آندره رایزبورو"، " ایمی رایان"، "اما استون" و "نائومی واتس" هستند که انتظار می‌رود بر روی فرش قرمز این جشنواره نیز قدم بگذارند.

درست مثل سال گذشته که ریاست این جشنواره بر عهده‌ی "آلبرتو باربرا" بود و فیلم افتتاحیه را فیلم "جاذبه"‌ی کارگردان مکزیکی "آلفونسو کوارون" انتخاب کرد، امسال هم جشنواره ونیز تصمیم به انتخاب فیلمی برای افتتاحیه کرده که بتواند در آکادمی اسکار حرفی برای گفتن داشته باشد.

"جاذبه" در جشنواره سال گذشته در بخش خارج از مسابقه‌ی این جشنواره نمایش داده شد، اما "مرد پرنده‌ای" برای کسب شیر طلایی رقابت خواهد کرد.

هفتاد و یکمین جشنواره فیلم ونیز از بیست و هفتم آگوست تا ششم سپتامبر سال جاری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

Share/Save/Bookmark