کد مطلب: 63209
 
مدیر آموزش‌وپرورش ناحیه ۲ زاهدان:
دانش‌آموزان در خودمراقبتی و ارتقا سلامت نقش دارند
مدیر آموزش‌وپرورش ناحیه ۲ زاهدان گفت: باتوجه‌به نقش دانش‌آموزان در خودمراقبتی و ارتقا سلامت خود مراسم محوری آغاز هفته سلامت در دبیرستان دخترانه علوم و معارف اسلامی ناحیه ۲ زاهدان برگزار شد.
تاریخ انتشار : شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۱۸
 
امین خاکسفیدی در گفتگو با خبرنگار «زاهدنیوز» بیان کرد: باتوجه‌به لزوم نقش دانش‌آموزان در خودمراقبتی و ارتقای سلامت آنان آموزش‌های لازم به دانش‌آموزان در زمینه راه‌های حفظ سلامت و بهداشت روان در مدارس داده شود، لازم است اطلس خطرپذیری دانش‌آموزان به‌صورت محله محور تهیه شود همچنین ضرورت دارد به نقش خانواده‌ها در تحقق شعار مردمی‌سازی سلامت توجه ویژه شود.

وی با بیان اینکه نقش دانش‌آموزان در خودمراقبتی و ارتقا سلامت آنان مهم است ادامه داد: در بسیاری از موارد آگاهی دانش‌آموزان نسبت به چگونگی تهدیدات سلامت جسم و روان فردی می‌تواند، ایمنی اولیه را در مواجهه با آسیب‌های اجتماعی به همراه داشته باشد.

گفتنی است؛ مراسم نمادین آغاز هفته سلامت صبح امروز در دبیرستان دخترانه علوم و معارف اسلامی ناحیه ۲ زاهدان و با حضور مدیرکل آموزش‌وپرورش استان، معاون تربیت‌بدنی و سلامت استان، فرمانده بسیج دانش‌آموزی استان و از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark