کد مطلب: 62642
 
در پی اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی در بلوچستان؛
۵۰ تیم راهداری سیستان و بلوچستان در آماده باش بسر می‌برند
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان از آماده باش ۳۴۵ راهدار در قالب ۵۰ تیم راهداری برای مقابله با بحران احتمالی وقوع سیل در شبکه راه‌های جنوب خبر داد.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۱۴
 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زاهدنیوز به نقل از عصرهامون، شهرام مبارکی تصریح کرد: در پی هشدار هواشناسی و احتمال وقوع سیلاب در راه‌های جنوب استان ۵۰ تیم راهداری در آماده باش کامل بسر می‌برند.

وی افزود: با توجه به تجربه مدیریت سیل در جنوب استان، در حال حاضر با تمام توان لجستیکی و اعزام ماشین آلات سنگین به شهرستان‌ها بر اساس اولویت‌های مورد نظر طبق اهمیت راهها، در حوزه راهداری برای مقابله با بحران احتمالی آمادگی لازم را داریم.

این مقام مسوول تصریح کرد: محورهای مواصلاتی جنوب سیستان و بلوچستان از طریق دوربین‌های نظارتی بصورت آنلاین توسط مرکز مدیریت راه‌های این اداره کل در حال رصد و پایش است که به محض تغییرات جوی و شروع بارش‌ها اقدامات پیشگیرانه در سریعترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط اقلیمی در روزهای اخیر، توصیه می‌شود حتما قبل از اقدام به سفر از طریق سامانه پاسخگویی شبانه روزی ۱۴۱ از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی راه‌ها اطلاع یافته به توصیه راهداران در طول محورها توجه کنند.

انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark