کد مطلب: 63186
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان خبر داد:
زاهدان میزبان اولین رویداد تربیت مربی هوش مصنوعی کشور
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: اولین رویداد تربیت مربی هوش مصنوعی در سطح کشور در زاهدان برگزار خواهد شد.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۰۸:۱۰
 
علی سرگزی در گفتگو با خبرنگار زاهدنیوز بیان کرد:این رویداد با رویکرد تولید محتوا برای اولین بار در سطح کشور و در روز‌های ۳۰ و ۳۱ فروردین‌ماه با حضور مصطفی ضابط مؤسس اولین پارک دیجیتال و اولین آزمایشگاه هوش مصنوعی ایران و اساتید استانی در مرکز رشد دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار خواهد شد.

وی افزود: این رویداد شامل کارگاه‌های آموزشی، مهارتی و مسابقه تولید محصول با هوش مصنوعی است که با هدف ارتقاء سطح آشنایی و مهارتی مربیان در مواجهه با قشر نوجوان و جوان و نشر فرهنگ استفاده صحیح از هوش مصنوعی در بین نوجوانان، برگزار خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تصریح کرد: از آنجایی که تربیت مربی در زمان محدود قابل تحقق نیست، برنامه تداوم برای شرکت کنندگان این دوره در نظر گرفته شده که شامل برگزاری کلاس‌های تکمیلی و رفع اشکال به صورت هفتگی برای مربیان و اعزام مربیان به مدارس و تدریس برای دانش آموزان است که به همین منظور با مربیان توانمند و برگزیده در آزمون انتهایی رویداد، تفاهم همکاری در تدریس انعقاد می‌شود.

وی ادامه داد: در انتهای رویداد به شرکت‌کنندگان گواهی پایان دوره تعلق می‌گیرد.

گفتنی است؛ این رویداد باهمکاری مرکز استانی سازمان فضای مجازی سراج در سیستان و بلوچستان و حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ذیل قرارگاه شهید آوینی و با همراهی نهاد‌ها و دستگاه‌های علمی و فرهنگی از جمله پارک علم و فناوری، دانشگاه سیستان و بلوچستان، آموزش و پرورش، جهاد دانشگاهی و اداره کل پرورش فکری کودکان و نوجوان در شهر زاهدان برگزار خواهد شد.

انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark