کد مطلب: 37639
 
"سروش صحت" خودش را اثبات کرده است
رویا میرعلمی گفت: "سروش صحت" به عنوان کارگردان کاربلد توانسته با ساخت سریال‌هایی چون ساختمان پزشکان و پژمان خود را اثبات کند.
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۰۰:۵۸
"سروش صحت" خودش را اثبات کرده است
 
به گزارش زاهدانه ، "رویا میرعلمی" بازیگر در خصوص نقش خود در سریال "شمعدونی" گفت: من در نقش دختر کوچک خانواده سعادتی ایفای نقش می‌کنم در 50 قسمت سریال، ماجراها و اتفاقاتی برای این کاراکتر به وجود می‌آید ولی او همچنان با خانواده خود همراه است. 
 
وی درخصوص ویژگی‌های این شخصیت و تفاوت آن با نقش‌های قبلی‌اش عنوان کرد: این نقش با نقش‌هایی که در تلویزیون و تئاتر بازی کردم کاملا متفاوت است شاید فانتزی‌ترین کاراکتر "شمعدونی" نقش من باشد و به هرحال رفتارهای رئالیستی کمتری از این شخصیت می‌بینیم و واکنش‌های خیلی تند و فکر نشده دارد در هر صورت کاراکتر جالبی است. 
 
وی درخصوص کار با سروش صحت عنوان کرد: "سروش صحت" کارگردان کاربلدی است و در این سالها ثابت کرد که مخاطب تلویزیون را می‌شناسد و به کار کمدی واقف است کار با صحت برای من موقعیت خوب، جذاب و ارزشمندی محسوب می‌شود. 
 
"میرعلمی" در ادامه تصریح کرد: من در تئاتر اصولا کار کمدی زیاد انجام دادم و "سروش صحت" هم حدود 15 سال است که کارهای من را دنبال می‌کند البته در کنار کار طنز، کارهای جدی هم زیاد داشتم ولی تاکنون در تلویزیون موقعیت کمدی برایم پیش نیامده بود و برای اولین بار است که ایفاگر نقش کمدی در تلویزیون هستم. 
 
"میرعلمی" در ادامه افزود: خیلی خوشحالم که در "شمعدونی" ایفاگر یک کاراکتر کمدی هستم چون من بازی در نقش‌های کمدی را خیلی دوست دارم و برایم جذابیت‌های ویژه‌ای دارد. 
 
وی درخصوص جذابیت کار و استقبال مردم از این سریال اظهار داشت: سریال "شمعدونی" در جذب مخاطب موفق خواهد بود چرا که ویژگی‌ها و فاکتورهای جذب مخاطب را دارد و "شمعدونی" چندمین کار "سروش صحت" بعد از ساختمان پزشکان و پژمان است و این کارگردان توانایی خود را در ساخت سریال‌های کمدی و شناسایی سلیقه مخاطب تلویزیون اثبات کرده است. 
وی درخصوص بازخورد مخاطب از نقش خود عنوان کرد: پیش بینی مخاطب در خصوص نقش خودم بسیار سخت است ولی تمام سعی من بر این بوده که چیزی را که درست است برای مخاطب ایجاد جذابیت می‌کند را انجام دهم. 
 
این بازیگر ادامه داد: سروش صحت خیلی دقیق به بازی بازیگران توجه می‌کند و همیشه بازی آنها را روتوش می‌کند و پیشنهاد می‌کند تا در تعامل این نقش خلق شود و امیدوارم مخاطب هم با بازی من همذات پنداری کند. 
 
وی در پایان در خصوص کار با این گروه خاطر نشان کرد: خیلی خوشحالم که با این گروه کار می‌کنم همه عوامل پر از انرژی‌های خوبم هستند و امیدوارم نتیجه این انرژی‌های خوب را از سوی مخاطب ببینیم و کاری پر از مخاطب باشد تا خستگی گروه را دربیاید. 
 
گفتنی است سریال "شمعدونی" به کارگردانی سروش صحت و تهیه کنندگی محسن چگینی برای پخش از شبکه سه سیما درحال تولید است. 
 
 
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark