کد مطلب: 45055
 
بیانیه استاندار به یادواره شهید قاسم میرحسینی
امید است ما مسئولان به مدد صبر خانواده شهدا، بهتر بیاندیشیم و رفتار کنیم تا قلوبمان نسبت به هم، درخدمت رسانی به مردم استان نزدیکتر از قبل گردد.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۱۱
 
بیانیه استاندار به یادواره شهید قاسم میرحسینی
به گزارش زاهدانه، بیانیه علی‌اوسط هاشمی به یادواره شهید سرلکشر حاج قاسم میرحسینی که امروز در بخش جزینک شهذستان زابل، زادگاه شهید، برگزار شد؛ به این شرح است:
سلام خداوند بر شهیدان این بندگان صالح که ازقید جان گذشتند و معراج و عروجی عاشقانه نمودند تا ایران اسلامی را به عزت وسربلندی برسانند، سلام خداوند مهربان برشهیدان، این سالکان الی الله که با درخشش خوبش درانوارآسمانی، حماسه جاوید آفریدند تا مردمان ایران زمین، همچون کوهی راسخ واستوار، قله های علم وایمان را فتح نمایند.
سلام و درود خداوند رحمان برشهدا، این عارفان نامدار که با نوشیدن جام شهادت از هستی خویش گذشتند تا پرچم پر افتخار جمهوری اسلامی ایران بر بلندای آسمان های جهان سایه افکند.
امروز پاسداری از خون پاک شهیدان در واقع زنده نگهداشتن یاد و نام آنان است که باید در جامعه طنین انداز شود و کردار و رفتار، نگاه واندیشه مان بالاخص با نسل جوان و نوجوان متاثر از خون پر برکت عزیزان شهید باشد و تمام نسل ها نام شهید و فرهنگ شهادت را در اولویت قراردهند.
امید است ما مسئولان به مدد صبر خانواده شهدا ، بهتر بیاندیشیم و رفتار کنیم تا قلوبمان نسبت به هم ، درخدمت رسانی به مردم استان نزدیکتر از قبل گردد.
پاس داشت نام مبارک شهدا که همانا مظهر هدف، تلاش واقعی و تداوم دهنده مسیر اصلی حرکت انقلاب اسلامی ایران است، به گونه ای باشد تا ملت ها از این گوهرهای کیمیا درس عزت و پایداری و استقامت بیاموزند و خدمتگزاران به مردم نیز در اِعمال رفتار خویش با مشی اعتدال و تدبیر با وحدت و انسجام مردم شیعه وسنی، رایحه امید و عزت مداری و سربلندی را در جامعه رقم زنند.
ضمن ادای احترام به مقام شامخ امام بزرگوارمان و شهدای سربلند انقلاب اسلامی، درود بیکران می فرستم به ارواح طیبه شهدا بخصوص امیر قافله این دیار سردارسرلشکر شهید حاج قاسم میرحسینی، از خداوند سبحان، عزت و سرافرازی ملت بزرگ ایران را تحت توجهات حضرت ولی عصر «عج» و منویات رهبری معظم انقلاب را مسالت دارم.
علی‌اوسط هاشمی
استاندار سیستان و بلوچستان
3/12/1393
Share/Save/Bookmark