کد مطلب: 30309
 
استاندار سیستان و بلوچستان خبر داد
تامین اعتبار تمام پروژه‌های بالای 80 درصد در سیستان و بلوچستان
استاندار سیستان و بلوچستان گفنت: تمام طرح‌هایی که بالای 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند، تامین اعتبار و به اتمام می‌رسند.
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۴۵
تامین اعتبار تمام پروژه‌های بالای 80 درصد در سیستان و بلوچستان
 

به گزارش زاهدانه به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، علی‌اوسط هاشمی در جمع مردم و معتمدان شهرستان مهرستان اظهار داشت: در حال حاضر 2 هزار و 900 پروژه بزرگ در سطح کشور داریم که از این تعداد تمامی طرح‌هایی که بالای 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند، به اتمام می‌رسند.

استاندار سیستان و بلوچستان در ادامه ضمن تبریک دهه مبارک فجر با اشاره به رشد نیازها و تفاوت آن در میان نسل اول و نسل سوم انقلاب افزود: اگر چه نگاه نسل سوم به مانند نگاه نسل اول به انقلاب است اما تفاوت‌هایی نیز وجود دارد.

این مسئول ادامه داد: باقی بودن بر یک الگو امکان‌پذیر نیست و امروز با رشد نیازها و توقعات به روز شده، مردم دیگر نمی‌توان با تکیه بر یک الگو به اداره جامعه پرداخت و باید از فرصت‌های مختلف برای تامین نیازهای مردم اقدام کرد.

وی با بیان اینکه امنیت یکی از شروط اصلی در توسعه است، گفت: اگر امنیت در جامعه‌ای نباشد هیچ سرمایه‌گذاری حاضر به سرمایه‌گذاری در منطقه نیست و نادانی یک شرور می‌تواند عامل به عدم سرمایه‌گذاری باشد.

هاشمی از مردم خواست از کنار و شرارت و فتنه و ناامنی به راحتی عبور نکنند و در زمینه تحقق امنیت با مشارکت هم برای ایجاد سرمایه‌گذاری تلاش کنند.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: رویکرد و سیاست ما در برخورد با خرده شرارت‌ها، سیاست نرم است و در این راستا از موضع رحمت و رافت نظام برخورد خواهیم کرد، زیرا ما به صلح و به اعطای فرصت‌های برابر به همه می‌اندیشیم.

این مسئول بیان داشت: در زمینه توسعه بخش کشاورزی در شهرستان مهرستان گفت: این شهرستان از سه حسن برخوردار است، مهار آب، ذخیره آب و بستر برای سطح زیرکشت که از امتیازات این منطقه است.

استاندار سیستان و بلوچستان متذکر سد: برای این منظور 10 میلیون متر مکعب آب برای کشاورزی در نظر گرفته شده است که در سال 92 و 93 توزیع می‌شود.

هاشمی از مدیران دست اندرکار خواست نسبت به نظارت و خدمات رسانی به مراکز درمانی و خدماتی شهرستان تدابیر لازم انجام تا کمبودها بر طرف شود.

 انتهای پیام/

Share/Save/Bookmark