کد مطلب: 30145
 
همایش سرمایه‌گذاری و توسعه سیستان و بلوچستان
آیت‌الله سلیمانی: ناهماهنگی ادارات ‌توسعه سیستان و بلوچستان را به عقب انداخت‌
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با انتقاد عدم توسعه این استان گفت: ناهماهنگی در دستگاه‌های اجرایی و تصمیم‌گیرنده توسعه سیستان و بلوچستان را به عقب انداخته است.
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۰۰:۲۸
آیت‌الله سلیمانی: ناهماهنگی ادارات ‌توسعه سیستان و بلوچستان را به عقب انداخت‌
 

به گزارش زاهدانه ، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی‌ امشب در همایش سرمایه‌گذاری و توسعه سیستان و بلوچستان که با حضور معاون اول رئیس جمهور برگزاری شد، با بیان اینکه ناهماهنگی در دستگاه‌های اجرایی و تصمیم‌گیرنده توسعه سیستان و بلوچستان را به عقب انداخته است، افزود: ناهماهنگی در دستگاه‌های تصمیم‌گیرنده و خرده اختلاف‌ بین اقشار مردم توسعه این استان را به عقب انداخته است.

وی با بیان اینکه باید در لقای اقتصای وحدت را در جامعه اسلامی عملی‌تر کنیم، تصریح کرد: از سرمایه‌گذاران سیستان و بلوچستانی در آن سوی مرزها برای حضور و سر‌مایه‌گذاری در‌ استان دعوت می‌کنم.

  امام جمعه زاهدان ادامه داد: امروز کشاورزی سیستان و بلوچستان علیل است، صنعت بیمار است و سرمایه‌گذار در این منطقه ناامید است.

 

وی افزود: از جمله دلایل این مشکلات، ناهماهنگی در دستگاه‌های تصمیم‌گیرنده و اختلاف میان اقشار مختلف مردم است.

 

سلیمانی، ایجاد کارخانه‌ها در سیستان و بلوچستان با مشارکت شیعه و سنی را گام مهمی در راستای وحدت عنوان کرد.

 

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در پایان ابراز داشت: برای ورود سرمایه‌گذار بخش خصوصی، باید ابتدا شرکت‌های دولتی به سرمایه‌گذاری اقدام کرده و فرهنگ سرمایه‌گذاری را نهادینه کنند تا زمینه برای ورد بخش خصوصیت نیز فراهم شود.

به گزارش زاهدانه ، همایش سرمایه گذاری و توسعه سیستان و بلوچستان با حضور معاون اول رییس جمهور، وزرای کشور، اقتصاد و دارایی، بهداشت و درمان، آموزش و پرورش و راه و شهرسازی، استاندار، مدیران ارشد استان و تعدادی از سرمایه گذاران خارجی از کشورهای روسیه، هند، پاکستان و افغانستان و جمع کثیری از سرمایه گذاران، کارآفرینان و نخبگان استان در تالار فرودسی زاهدان برگزار شد.

‌انتهای پیام/

Share/Save/Bookmark