کد مطلب: 61764
 
امام جمعه موقت شهرستان زاهدان:
شبکه‌های ماهواره‌ای عفت و حجاب زنان ایران اسلامی را نشانه گرفته است
حجت الاسلام سید خلیل حسینی گفت: شبکه‌های ماهواره‌ای عفت و حجاب زنان ایران اسلامی را نشانه گرفته اند و سعی در از بین بردن شخصیت این بانوان هستند.
تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۵۵
 
به گزارش زاهدنیوز، حجت الاسلام سید خلیل حسینی، امام جمعه موقت زاهدان در خطبه‌های این هفته نمازجمعه بیان کرد: در سال ۱۳۱۴ شمسی که رضاخان به دستور انگلیس دستور کشف حجاب داد در مسجد گوهرشاد حدود ۴۰۰ نفر به دلیل مخالفت با این موضوع زخمی و کشته شدند و هم‌اینک نیز دشمنان در تلاش هستند تا عفت و حجاب زن و دختر ایرانی را دچار خدشه کنند.

وی افزود: خیلی‌ها با علت و حقیقت عفاف آشنا نشده‌اند زیرا آنان را توجیه نکرده‌ایم که حجاب محدودیت نیست.

امام جمعه موقت زاهدان با اشاره به برکات تقوا اشاره کرد و گفت: یکی از برکات تقوا پرهیز و خودداری از معصیت خداوند و نظم و انضباط در کارها است.

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: برخورداری از هدایت خاص الهی مورد دیگری است که افرادی که تقوا را سرلوحه زندگی خود قرار داده‌اند خدای یکتا توجه ویژه‌ای به آنان دارد.

وی ادامه داد: از آثار دیگر تقوا نجات از تنگناها است و کسانی که تلاش می‌کنند و همواره در صدد کمک به دیگران هستند خدای متعال آنها را از تنگناها نجات داده و همواره راه برون رفت از مشکلات را به او نشان می‌دهد.

امام جمعه موقت زاهدان اذعان کرد: اصلاح امور انسان و جامعه نیز یکی دیگر از آثار تقواست که کارها با مدد خدا اصلاح و به سرانجام می‌رسد زیرا سرنخ تمامی امور با خداست.

حجت الاسلام حسینی افزود: در هفته پیش رو مناسبت های مختلفی از جمله وفات حضرت ام البنین و تکریم مادران و همسران شهدا و سالروز اجرای توطئه شوم و استعماری کشف حجاب به دست رضاخان و انتشار مقاله توهین آمیز چاپ شده در روزنامه اطلاعات و اهانت به ساحت مقدس مرجعیت و امام راحل و قیام خونین مردم قم در اعتراض به چاپ این مقاله را داریم.

وی گفت: همچنین سالروز توافقنامه آمریکا و انگلیس در خصوص هماهنگ کردن سیاست هایشان در سال ۱۳۲۱ پس از خروج رضاخان از ایران و به سلطنت رساندن پسرش است که قصد داشتند این کشور را مورد چپاول قرار دهند.

حجت الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: سالروز عملیات کربلای پنج که سیستان و بلوچستان و لشکر ثارالله نیز در آن نقش داشت و تشکیل شورای انقلاب به فرمان حضرت امام (ره) در سال ۵۷ نیز از دیگر مناسبت های این هفته است.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark