کد مطلب: 43558
 
از پدر سالار ایران در فرهنگسرای ارسباران تجلیل شد
مراسم تجلیل از "محمدعلی کشاورز" پدرسالار سینما، تئاتر و تلویزیون در فرهنگسرای ارسباران برگزار شد.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۳ ساعت ۰۴:۳۹
از پدر سالار ایران در فرهنگسرای ارسباران تجلیل شد
 
به گزارش زاهدانه ، شب گذشته آیین سپاس و تجلیل از خالق نقش های ماندگار تئاتر، سینما و تلویزیون "محمدعلی کشاورز" با حضور هنرمندانی از تئاتر، سینما و تلویزیون در فرهنگسرای ارسباران برگزار شد.

"اصغر همت" در ابتدا به عنوان مجری برنامه بر روی سن حاضر شد و گفت: همیشه بهانه ای پیش می آید که من خیلی چیزهایی که دوست دارم را بگویم.

وی ادامه داد: بدون شک "محمدعلی کشاورز" یکی از قافله سالاران تئاتر ایران است. وقتی که کارنامه ی تئاتر ایران را مرور می کنیم می بینیم که استاد از خیلی ها جلوتر است.

این بازیگر در ادامه عنوان کرد: بخاطر دارم در سال 47 زمانی که ما هنوز دانشجو بودیم برای اولین بار چشمم به جمال استاد روشن شد و پیش از آن فقط نامی از وی شنیده بودم. ما آینده ی خود را در سیمای این بزرگان می دیدیم و متاسفانه الان سن بالاهای تئاتر ایران در گوشه و کنار این مملکت بدون اینکه استفاده ای از آن ها شود دارند عمرشان را می گذرانند.

همت تصریح کرد: تشکر می کنم از این فرهنگسرا که بازمی‌گردد به شهرداری که برای اعتلای فرهنگ و هنر اهتمام به خرج می دهد و با توجه به اینکه خیلی ها به هنر بی توجه اند گوشه ی چشمی به فرهنگ و هنر دارد.

وی افزود: متاسفانه نسل ما خیلی توفیق پیدا نکرد که این عزیزان را به اندازه بر روی صحنه ببیند ولی من نمایش "بازی استرینبرگ" وی را در کنار "اسماعیل شنگله"، "هما روستا" به کارگردانی زنده یاد "حمید سمندریان" فراموش نمی‌کنم.

انتهای پیام/

Share/Save/Bookmark