کد مطلب: 28027
 
کتاب‌خوانان برتر با نویسنده‌ی کتاب'هندوانه به شرط عشق'دیدار کردند
کتاب‌خوانان برتر استان سیستان و بلوچستان نشستی صمیمی با فرهاد حسن زاده نویسنده‌ی کتاب "هندوانه به شرط عشق" برگزار کردند و در این نشست پرسش‌های خود را مطرح کردند.
تاریخ انتشار : شنبه ۲ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۵۹

به گزارش زاهدانه به نقل از  روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان استان ،  کتاب‌خوانان برتر استان نشستی صمیمی با نویسنده‌ی کتاب "هندوانه به شرط عشق" برگزار کردند و در این نشست پرسش‌های خود را مطرح کردند.

حسن‌زاده در پاسخ به این پرسش که نویسنده هنگام نوشتن باید چه چیز‌هایی در نظر داشته باشد، گفت: یک نویسنده ابتدا باید بداند که در مورد چه چیزی می‌نویسد، سوژه و نوشتن طرح مرحله‌های بعد هستند و دقت در استفاده از واژه‌های خوب برای دیالوگ‌ها و توصیف‌ها در ادامه، باعث خلق یک‌داستان زیبا می‌شوند. البته برای رسیدن به این مرحله باید سخت تمرین کنیم.

تمرین، نگاه خوب و متفاوت، مطالعه فراوان و ارتباط با جامعه مواردی بود که نویسنده‌ی کتاب" هستی" در پاسخ به پرسش چگونگی یک‌نویسنده‌ی خوب شدن بچه‌ها بیان کرد.

وی در مورد انگیزه نوشتن گفت: از نوشتن لذت می‌برم و به مخاطبانم و سرگرمی آنها فکر می‌کنم و اینکه بتوانم چیزی به آنها بیاموزم.

گفتنی است: فرهاد حسن‌زاده نویسنده‌ی تعدادی از کتاب‌های کانون به مناسبت هفته‌ی کتاب و کتاب‌خوانی مهمان کانون استان بود.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark