کد مطلب: 29611
 
رئیس حوزه هنری کشور:
حوزه هنری ایران را صاحب ادبیات بومی کرد/کار در حوزه هنری جهادی است
رئیس حوزه هنری کشور گفت: حوزه هنری کشور را صاحب ادبیات بومی کرد.
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۲ ساعت ۲۲:۵۲
حوزه هنری ایران را صاحب ادبیات بومی کرد/کار در حوزه هنری جهادی است
 

به گزارش زاهدانه به نقل از روابط عمومی حوزه‌ هنری سیستان و بلوچستان، محسن مومنی شریف در جمع کارکنان و مسئولان واحدهای حوزه هنری ضمن ابراز خرسندی از حضور در استان سیستان و بلوچستان و جمع مردم خونگرم این خطه از کشور  اظهار داشت: انقلابی که با بنیانگذاری امام خمینی (ره) بنا نهاده شد بود، ‌یکسری از جریان‌های روشنفکری که به هر دلیلی نمی‌خواستند صدای این انقلاب به جایی برسد ‌‌در همان اوایل کار، حوزه هنری با پایه‌گذاری‌ مقام معظم رهبری، خانم دکتر صفارزاده و شهید باهنر با جهاد خود نگذاشتند که این اتفاق بیفتد.

رئیس حوزه هنری کشور افزود: با کمک حوزه هنری صاحب یک ادبیات بومی شدیم و بی‌نیاز از هنر و ادبیات غیر دینی.

مومنی‌شریف در ادامه خاطرنشان کرد: فرق حوزه هنری با دیگر ارگان‌ها و سازمان‌ها، کار انقلابی و جهادی آن است و باید با سعی خود بتوانیم بدون تاثیرپذیری از ارگان‎های دیگر ما این روحیه انقلابی و جهادی را به آنها منتقل کنیم.

مومنی شریف اذعان داشت: به خاطر نگرش انقلابی و دینی کار حوزه هنری بسیار سخت است به هر حال هنر، جزء علوم انسانی است و در این حوزه سلیقه‎ها و قضاوت‎ها متفاوت است و همیشه اختلاف نظرهایی وجود دارد.

وی ادامه داد: ‌‌یکی از اهداف حوزه هنری شناسایی استعدادها و پرورش و شکوفایی نیروها در زمینه‌های دیگر است تا مروج ارزش‌های حوزه هنری باشند.

مومنی شریف‌ در پایان گفت: از این که در این مرکز، بحثِ کار است و همکاران دغدغه تولید آثار فاخر را دارند خوشحالم، این روحیه کار و تولید شما بسیار قابل تقدیر است و امیدوارم استمرار داشته باشد.

انتهای پیام/

Share/Save/Bookmark