کد مطلب: 29153
 
جشنواره مردمی فیلم عمار امشب آغاز به کار می‌کند
دومین جشنواره مردمی فیلم عمار سیستان و بلوچستان آغاز بکار کرد.
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۳۰
جشنواره فیلم عمار
 
جشنواره فیلم عمار

به گزارش زاهدانه ، مسوول کمیته اکران جشنواره فیلم عمار سیستان و بلوچستان گفت: فیلم های دومین جشنواره عمار در 100 نقطه استان اکران می شود.

ˈابوالفضل کیخاˈ اظهار داشت: اکران این فیلم ها در مساجد، حوزه های علمیه و همچنین کاروان راهیان نور با بیشترین استقبال رو به رو بوده است.

وی بیان کرد: فیلم های این جشنواره امسال علاوه بر مکانهای یادشده، در زندان، کانون اصلاح و تربیت و مراکز ترک اعتیاد به نمایش در می آید.

مسوول کمیته اکران جشنواره فیلم عمار سیستان و بلوچستان محور فیلم های امسال این جشنواره را ˈتاریخ معاصر ایرانˈ، ˈفتنه 88ˈ، ˈبیداری اسلامی و جهانیˈ، نقد درون گفتمانی و جنگ نرم عنوان کرد و افزود: دو بخش ویژه شامل اقتصاد مقاومتی و مرگ بر آمریکا نیز به جشنواره امسال اضافه شده است.

وی گفت: اکران فیلم های جشنواره عمار علاوه بر مساجد سطح شهر زاهدان در منازل تنی چند از خانواده های محترم شهدا انجام می شود.

کیخا اظهار کرد: فیلم های دومین جشنواره از 13 تا 18 دی ماه جاری با محوریت مساجد، 25 دی تا اول بهمن با محوریت مدارس و 7 تا 12 بهمن با محوریت دانشگاه همزمان با زاهدان در شهر های زابل و چابهار اکران می شود.

وی ادامه داد: فیلم های نخستین جشنواره پارسال در 90 نقطه استان برای عموم علاقه مندان به نمایش گذاشته شد.


انتهای پیام /

Share/Save/Bookmark