کد مطلب: 30137
 
بمناسبت دهه فجر
15 هزار جلد کتاب به مراکز علمی ، فرهنگی و آموزشی سیستان و بلوچستان اهدا شد
رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی استان سیستان و بلوچستان گفت : بمناسبت گرامی داشت دهه مبارک فجر و ارتقاء بخشیدن سطح کتابخوانی در استان 15000 جلد کتاب به مراکز علمی ، فرهنگی و آموزشی سیستان و بلوچستان اهدا شد.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۳۷
 
اکبر شیخ

به گزارش زاهدانه ، صبح امروز ( 14 بهمن ) در سالن میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان زاهدان اکبر شیخ ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و گرامی داشتن یاد و خاطره شهدای انقلاب اظهار داشت : جهت اینکه مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان سیستان و بلوچستان همراه با سایر ادارات و ارگانها در جشن انقلاب شریک باشد با هماهنگی ستاد دهه فجر 15 هزار جلد کتاب بعنوان یار مهربان به 40 مرکز علمی ، فرهنگی و آموزشی در سراسر استان اهدا می شود.

وی گفت : این اقدام جهت حرکت به سوی ارتقای فرهنگی و علمی و آموزشی و همچنین ارتقای سطح مطالعه و کتاب خوانی و آموزش در سطح استان صورت گرفت.

شیخ افزود : این اقدام شاید  در راستای تحقق بخشیدن به فرمایشات مقام معظم رهبری گامی کوچک باشد اما امیدواریم با این حرکت اندک بشود سطح مطالعه استان را به میانگین کشوری که فاصله زیادی از آن داریم نزدیک کنیم .

وی اذعان داشت :  ما و همه نهادهای فرهنگی و آموزشی موظف هستیم تا سطح مطالعه استان را بالا ببریم زیرا معتقدیم هر چه مطالعه بالا برود  گامی به سوی سعادت و رستگاری جامعه اسلامی و استان پهناور سیستان و بلوچستان برداشته شده است .

این مسئول در انتها افزود : سازمان اسناد و کتابخانه جمهوری اسلامی ایران بمناسبت این ایام فرخنده 25 هزار جلد کتاب اهدایی داشته است که با تلاش و پیگیری های مستمر استان از این مجموع 15000 جلد  نصیب استان سیستان و بلوچستان شده است .

انتهای پیام/

Share/Save/Bookmark