کد مطلب: 41895
 
"پانسیون دختران" مشکلات دانشجوهای دختر را بررسی می‌کند
شیوا خنیاگر گفت: "پانسیون دختران" با توجه به داشتن مضمونی اجتماعی-خانوادگی در صورت حضور در جشنواره فجر جایگاه خوبی را پیدا می‌کند.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۰۷:۴۹
"پانسیون دختران" مشکلات دانشجوهای دختر را بررسی می‌کند
 
به گزارش زاهدانه ، شیوا خنیاگر بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص فیلم "پانسیون دختران" گفت: داستان اصلی فیلم در یک پانسیون دانشجویی دختران اتفاق می‌افتد که من نقش مدیر آن پانسیون را ایفا می‌کنم.

وی افزود: تمرکز اصلی قصه بر روی معضلات دانشجویان دختر ساکن پانسیون است و این فیلم به خوبی به بررسی مشکلات دانشجویان دختر و ساکنان پانسیون می‌پردازد.

بازیگر سریال" راه شب" در خصوص همکاری با مریم ابراهیم وند اظهار داشت: "پانسیون دختران" اولین فیلم بلند مرم ابراهیم وند بود و او به خوبی و به سرعت از پس این کار برآمد، کار کردن با ابراهیم وند به عنوان یک کارگردان باهوش در عین روانی و سادگی لذت بخش است.

وی ادامه داد: تمام عوامل فیلم به جز تهیه کننده‌اش خانم بودند و جو صمیمی و دوستانه‌ای در کل کار حاکم بود که سبب بهتر شدن روند پیشروی این فیلم شد.

این بازیگر با اشاره به اجتماعی- خانوادگی بودن مضمون این فیلم بیان کرد: در صورت حضور "پانسیون دختران" در سی و سومین دوره جشنواره فجر بدون شک این اثر یکی از برترین‌های جشنواره خواهد شد زیرا ابعاد و جنبه‌های مختلف معضلات اجتماعی حال حاضر جامعه را به تصویر می‌کشد و فکر می‌کنم"پانسیون دختران" یکی از بهترین و متمایز ترین آثار سینمای ایران باشد.

خنیاگر خاطرنشان کرد: امیدوارم مردم استقبال خوبی از این فیلم کنند و از موضوع و ساختار "پانسیون دختران" خوششان بیاید.

شایان ذکر است؛ فیلم "پانسیون دختران" به تهیه کنندگی حسن داها و کارگردانی مریم ابراهیم وند وارد مرحله تدوین شده است و شیوا خنیاگر،‌ ثریا قاسمی، سحر قریشی، سودابه بیضایی، حدیث تهرانی و ملیکا شریفی نیا در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

گفتنی است؛ "پانسیون دختران" قصه زنی را روایت می‌کند که برای رفع مشکلات همسرش به تهران می‌آید و با پیشنهاد قتل رو به رو می‌شود اما پس از رفتن به پانسیون دختران اتفاقات جدیدی برای آن می‌افتد.

 
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark