کد مطلب: 36612
 
بررسی مفهوم تنهایی از نگاه مولانا
همایش بررسی مفهوم تنهایی از نگاه مولانا با حضور دوست داران این شاعر از سوی موسسه سروش مولانا روز 27 مرداد در ایوان شمس برگزار می‌گردد.
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۲۷
بررسی مفهوم تنهایی از نگاه مولانا
 
به گزارش زاهدانه ، محسن شعبانی مدیر عامل موسسه فرهنگی سروش مولانا گفت: این موسسه به اجرای نشست نگاهی فلسفی در حوزه روانشناسی از نظر و دیدگاه مولانا اقدام کرده است. 

وی افزود: در این حوزه 4 عنوان که می‌تواند تأثیر عملی در زندگی مردم داشته باشد نظیر مرگ، تنهایی، آزادی، و معنای زندگی بررسی خواهد شد. 

وی در خصوص سرفصل‌ها اظهار داشت: از ابتدای سال یک نشست با عنوان مرگ پایان بخش یا ارزش بخش برگزار می‌شود و نشست دوم با موضوع تنهایی واقعیت و توهم در تاریخ 27 مرداد برگزار می‌شود. 

شعبانی تصریح کرد: دو نشست دیگر با موضوع آزادی از دیگری یا ازخود در تاریخ 26/8/93 و زندگی معناداری یا معنادهی در تاریخ 29 دی ماه از ساعت 17 الی 20 در ایوان شمس برگزار می‌شود. 

شعبانی افزود: عمده مخاطب این جلسات پژوهشگران و دانشجویان هستند و مردم عادی و علاقمندان به مولانا هم می‌توانند شرکت می‌کنند که به 400 نفر می‌رسد. 

وی در مورد سابقه جلسات گفت: این جلسات از ابتدای اجرا به 24 همایش می‌رسد. 

وی خاطر نشان کرد: هر سال موسسه برنامه مشخص دارد اما یک برنامه ویژه در مهرماه سال جاری با عنوان مهر مولانا برگزار خواهد شد. 

انتهای پیام /
Share/Save/Bookmark