کد مطلب: 36138
 
مردم با "احسان علیخانی" چه گفتند؟
گروه تهیه و تولید برنامه "ماه عسل" شب گذشته در واحد ارتباط با مخاطبان (162) با مخاطبانشان بطور مستقیم گفت و گو كردند.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۳:۱۶
مردم با "احسان علیخانی" چه گفتند؟
 
به گزارش زاهدانه ، به نقل از روابط عمومی رسانه ملی شب گذشته (شنبه 4 مرداد) احسان علیخانی به همراه 12 نفر دیگر از عوامل تولید برنامه ماه عسل در واحد ارتباط با مخاطبان اداره كل روابط عمومی سازمان صدا و سیما حضور یافتند و به سوالات مختلف مخاطبان پاسخ گفتند .

در این گفت و گوی یك ساعته كه از ساعت 22:15 تا 23:15 ادامه داشت جمع زیادی از مخاطبان موفق شدند با احسان علیخانی و دیگر عوامل تولید برنامه ماه عسل تماس بگیرند و عده بسیاری نیز به علت حجم بالای تماس های تلفنی و زمان حضور این گروه در واحد 162 موفق به گفت و گو با آنان نشدند . براساس آمار مركز 162 ،‌ بیش از پانصد مخاطب موفق به گفت و گو با این گروه شدند و نزدیك به 2500 تماس ، به علت نبود زمان ، امكان برقراری ارتباط نیافت .

مخاطبان این برنامه ، "ماه عسل را به چند علت موفق ترین برنامه رمضانی تلویزیون ارزیابی كردند . انتخاب سوژه های مناسب، پرداختن به مسائل مهم اجتماعی و روز جامعه ، اجرای خوب علیخانی و دكور زیبا  از جمله عللی بودند كه مخاطبان برای موفق بودن برنامه به آنها اشاره كردند.

در این تماس ها عوامل برنامه ماه عسل از چگونگی سوژه یابی ، اجرای برنامه زنده و مشكلات آن ، تلاش های گروه برای دعوت از میهمان و یافتن برخی سوژه های خاص و همچنین دكور و دیگر مسائل تولید به مخاطبان پاسخ گفتند.

مخاطبان در تماس های دیشب خود  همچنین برخی سوژه ها را برترین سوژه های امسال معرفی كردند . این برنامه بنا دارد 5 سوژه برتر مخاطبان را در ویژه برنامه عید فطر خود مجددا دعوت و از آنان قدردانی كند.

در این گفت و گوی تلفنی با مخاطبان آقایان مسعود رجبیان ، مدیر تولید ، مجید و میلاد پیوندی ، مرتضی محمدی ، حامد میرفتاحی ،محسن نجفی ، امیرحسین و علیرضا ترابی ، فرشید شكیبا ، احسان علیخانی را همراهی كردند .


انتهای پیام/ 
Share/Save/Bookmark