کد مطلب: 34979
 
استقبال مخاطبان غیرقابل پیش بینی بود
"ساناز زمانی"، کارگردان این نمایش نامه خوانی گفت: نمایش‌نامه‌خوانی روایت‌های ساده از زندگی روزمره با برخورداری از استقبال خوب مخاطب، غیر قابل پیش بینی بود.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۳ ساعت ۰۵:۴۱
استقبال مخاطبان غیرقابل پیش بینی بود
 
به گزارش زاهدانه ،ساناز زمانی"، کارگردان نمایش نامه خوانی "روایت‌های ساده از زندگی روزمره"  گفت: این نمایش نامه خوانی که به صورت یک سانس به روی صحنه رفت، با استقبال خوب مخاطبان با 2 سانس اجرا شد.

وی در مورد بازی بازیگران این نمایش افزود: تیم بازیگران نمایش نامه خوانی، روایت‌های ساده از زندگی روزمره از هنرجویانی بودند که تا کنون هیچ گونه سابقه بازیگری به غیر از پیروز کرمی به عنوان تهیه کننده و بازیگر نداشتند.

وی بیان کرد: در جشنواره تئاتر شهر سال‌های گذشته که موفق به دریافت جایزه کارگردانی از این جشنواره شدم نیز 2 الی 3 متن ارائه دادم که درحال حاضر منتظر جواب آن هست.

زمانی افزود: نزدیک ترین اجرای قطعی شده با عنوان نمایش نامه خوانی "طعم سگ" بوده که با کارگردانی خودم و حضور هنرجویان کارگاه در سالن هنر و تجربه به روی صحنه خواهد رفت.

همچنین در ادامه جهت تکمیل گروه بازیگران خودم کارگاه‌های بازیگری را به همراه پیروز کرمی ادامه خواهیم‌ داد.

وی در مورد دیگر کارهای خود افزود: در فیلم کوتاه "دختر جلویی" به کارگردانی و نویسندگی پیروز کرمی به عنوان بازیگر در کنار مائده طهماسبی حضور دارم که این فیلم هم اکنون در مرحله پیش تولید است.
انتهای پیام/ اس
Share/Save/Bookmark