کد مطلب: 62033
 
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان خبر داد:
آموزش ۳ هزار نفر در محیط کار واقعی فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان گفت: نزدیک به ۳ هزار نفر در محیط کار واقعی فنی و حرفه‌ای استان آموزش‌های لازم را فرا گرفته‌اند و این موضوع، با همکاری بخش‌ها و نهاد‌های دولتی و خصوصی رخ داده است.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۵۲
 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زاهدنیوز، جلیل شهریاری بیان کرد: ما می‌توانیم با روش‌های جدید از مدل‌های خطی که دست و پای ما را گرفته است، عبور و افق روشن را برای خودمان ترسیم کنیم.

وی با تأکید بر اینکه با ترویج فرهنگ مهارت‌آموزی به سراغ مردم به خصوص جوانان برویم، افزود: با هر روشی با تک تک جوانان بنشینیم و با آنان حرف بزنیم و آنان را برای فرا گرفتن رشته‌های فنی و حرفه‌ای اقناع کنیم.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان گفت: نزدیک به ۳ هزار نفر در محیط کار واقعی آموزش‌های لازم را فرا گرفته‌اند و این اتفاق می‌مون با دست خالی، مذاکره با بخش‌ها و نهاد‌های دولتی و خصوصی رخ داده است.

شهریاری به افزایش اعتبارات فنی و حرفه‌ای اشاره کرد و تصریح کرد: هیچ کار زیر ساختی و عمرانی در حوزه اعتبار در طول سال متوقف نمانده و این در نوع خودش بی‌نظیر بوده است.

شهریاری بر مولدسازی کارگاه با حفظ کاربری تأکید کرد و خاطرنشان کرد: مجمع خیرین مهارت‌آموزی را راه‌اندازی خواهیم کرد تا خیرین به فنی و حرفه‌ای برای طی کردن راه‌های نرفته کمک کنند.

انتهای خبر/
Share/Save/Bookmark