کد مطلب: 49120
 
آیین افتتاحیه ششمین جشنواره مردمی فیلم عمار در زاهدان
آیین افتتاحیه ششمین جشنواره مردمی فیلم عمار در مرکز آموزشی شهید عالی زاهدان برگزار شد.
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۱۷
 
به گزارش زاهدانه، ابوالفضل کیخا، دبیر جشنواره مردمی فیلم عمار در سیستان و بلوچستان در آیین افتتاحیه ششمین دوره این جشنواره در زاهدان گفت: جشنواره مردمی فیلم عمار نقطه اغازین موج جدید هنر انقلاب اسلامی است.
وی ادامه داد: این جشنواره یک ظرفیت انقلابی است که هر چه از قدمت آن می‌گذرد اثرات مثبت آن بر جامعه مشخص‌تر می‌شود.
کیخا با اشاره به تفاوت‌های جشنواره مردمی فیلم عمار با سایر جشنواره‌ها عنوان کرد: عمار به سراغ مخاطبین خود می‌رود؛ مخاطبینی همچون خانواده‌های شهدا که سایر جشنواره‌ها توجهی به آنان ندارند.
دبیر جشنواره مردمی فیلم عمار در سیستان و بلوچستان با اشاره به شرایط جشنواره مردمی فیلم عمار در سیستان و بلوچستان اظهار داشت: این جشنواره در استان ما از تنوع بالایی برخوردار است بگونه‌ای که روستاها، فرودگاه‌ها، مدارس، مساجد، دانشگاه‌ها، کمپ‌های ترک اعتیاد، زندان‌ها، حسینیه‌ها و خوابگاه‌ها مکان‌های اکران فیلم هستند.
وی افزود: امسال علاوه بر زاهدان، در شهرستان‌های ایرانشهر و چابهار نیز دبیرخانه جشنواره دایر است که در این سه مرکز به ترتیب 80، 200 و 60 نقطه بویژه در روستاها برای اکران در نظر گرفته شده است.
وی خاطرنشان کرد: اکران دانشگاهی آثار ششمین جشنواره مردمی فیلم عمار در سیستان و بلوچستان از دهم بهمن ماه آغاز خواهد شد در مدارس نیز در کنار اکران فیلم، نمایشگاه انقلاب دایر می‌شود.
کیخا عنوان کرد: امسال هشت اثر از هفت کارگردان سیستانی و بلوچستانی به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که این تعداد در دوره‌های قبل 35 اثر بوده است.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark