کد مطلب: 31357
 
سومین جشنواره استانی فیلم کوتاه تیاب در منطقه آزاد چابهار پایان یافت
سومین جشنواره فیلم کوتاه تیاب با انتخاب و معرفی بهترین فیلم، مستند، کارگردانی، فیلم نامه، تصویر بردار و تدوین بکار خود پایان داد.
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۰۷:۳۹
سومین جشنواره استانی فیلم کوتاه تیاب در منطقه آزاد چابهار پایان یافت
 
به گزارش زاهدانه ،  روز شنبه روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد تجاری – صنعتی چابهار، در سومین جشنواره استانی تیاب(ساحل به گویش بلوچی) که به میزبانی چابهار برگزار شد از میان 50 فیلم کوتاه اثر هنرمندان سراسر استان، جایزه بهترین فیلم داستانی به فیلم ˈدور و نزدیکˈ ساخته محمد حمزه ای، جایزه بهترین مستند به فیلم ˈتوارˈ به کارگردانی سید امیر وحوانی، جایزه بهترین کارگردانی مستند به فیلم ˈمحلبˈ ساخته یاسین خوش آمدزهی، جایزه بهترین فیلم نامه به ˈدایگˈ از حجت دهقان، جایزه بهترین تصویربردار به فیلم ˈلگارˈ و جایزه بهترین تدوین به ˈدور یا نزدیکˈ تعلق گرفت.

گفتنی است این جشنواره از سوی اعضای جوان و فعال انجمن فیلم و عکس چابهار با هدف ارتقای فیلم سازی در سیستان و بلوچستان به مدت سه روز برگزار شد.

در حاشیه این جشنواره کلاس های آموزشی ورک شاپ، کارگردانی و فیلم سازی از سوی احمد الستی و ابوالفضل جلیلی در مجتمع فرهنگی و هنری چابهار برای فیلم سازان علاقه مند جوان برگزار شد.

در آیین پایانی این جشنواره مدیران سازمان منطقه آزاد چابهار، نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی، احمد الستی مدرس دانشگاه، ابوالفضل جلیلی کارگردان و فیلم ساز، داور استانی عبدالرحمان نورزهی و شماری از مسوولان و هنرمندان حضور داشتند.

انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark