کد مطلب: 51439
 
با حمایت بنیاد خاتم‌الاوصیاء(عج) برگزار می شود؛
تربیت کادر متخصص برای ایفای نقش در انقلاب اسلامی/ از برگزاری دوره آموزشی شهید کریم‌پور تا انسجام فعالان فرهنگی انقلاب در قالب جبهه متحد
دبیر موسسه آیت نور هدف از برگزاری دوره شهید کریم‌پور با سرفصل‌های تربیتی و آموزشی را تربیت کادر متخصص برای ایفای نقش در انقلاب اسلامی عنوان کرد.
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۳
 
حامد زارعی در گفت وگو با خبرنگار زاهدانه یکی از دغدغه‌های همیشگی تدوام حیات طیبه انقلاب اسلامی را نقش‌آفرینی کادر متخصص و توانمند در عرصه‌های مختلف نظام اسلامی عنوان کرد و اظهار داشت: این موضوع بدان جهت حائز اهمیت است که مقام معظم رهبری به عنوان دغدغه اصلی از آن یاد کرده و فرمودند اگر بنا بود دوباره به دوران اوایل انقلاب اسلامی بازگردم، مسئولیتی که به عهده خواهم گرفت، تربیت کادر برای انقلاب بود.
وی در خصوص عقبه پژوهشی این دوره و نیازسنجی علمی در سال 94 برای تعیین اولویت‌های آموزشی این دوره اظهار داشت: این دوره آموزشی ویژه فعالان فرهنگی برادر در محدوده سنی 20 تا 30 سال ساکن سیستان و بلوچستان بوده و مدت برگزاری آن یک هفته، در نیمه اول شهریورماه 95، به صورت تمام وقت و در شهرستان زاهدان برنامه‌ریزی شده است.
این فعال فرهنگی هدف از برگزاری این دوره آموزشی تحت عنوان شهید محمدحسین کریم‌پور را تربیت کادر متخصص برای ایفای نقش در انقلاب اسلامی و هم‌چنین انسجام فعالان فرهنگی انقلاب در قالب یک جبهه متحد و واحد عنوان کرد و افزود: این دوره با حمایت بنیاد خاتم‌الاوصیاء(عج) سیستان و بلوچستان برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: مخاطبان می‌توانند تا تاریخ 31 مردادماه 95 از طریق سامانه پیامکی 50002691832 ضمن اعلام حضور، نام و نام خانوادگی، نام شهرستان و محل سکونت خود را پیامک کرده و سپس با پر کردن فرم ثبت نام منتظر مصاحبه تلفنی باشند.
زارعی در تکمیل این مطلب بیان کرد: در صورت موفقیت در گزینش اولیه، گزینش نهایی به شکل حضوری برگزار خواهد شد که در صورت موفقیت در این مرحله، فرد امکان حضور در دوره شهید کریم‌پور را خواهد داشت.
دبیر موسسه آیت نور خاطر نشان کرد: مراحل بعدی این دوره نیز در پاییز و زمستان سال 95 و فاز دوم آن هم بدون طی مراحل گزینش انجام می گیرد.
گفتنی است اساتیدی صاحب‌نظر و متخصص از استان و کشور برای ارائه مباحث در این دوره در نظر گرفته شده‌اند که از جمله آنها حجت‌الاسلام دکتر رهدار، دکتر معماریانی، حجت‌الاسلام مهدوی ارفع، دکتر لاور و سایر اساتید برجسته، مباحث خود را در این دوره در قالب‌های متنوعی از جمله سخنرانی، کارگاه، مباحثه و میزگرد ارائه خواهند کرد.
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark