کد مطلب: 29989
 
مدیر کل ‌‌ارشاد‌ سیستان و بلوچستان‌:
جشنواره بین‌المللی فیلم فجر ‌از 16 تا 26 بهمن در زاهدان برگزار می‌شود
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: جشنواره بین‌المللی فیلم فجر ‌‌از 16 تا 26 بهمن در زاهدان برگزار می‌شود.
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۴۷
جشنواره بین‌المللی فیلم فجر ‌از 16 تا 26 بهمن در زاهدان برگزار می‌شود
 

به گزارش زاهدانه به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان، حجت‌الاسلام عباس دانشی ‌در جلسه برنامه‌ریزی سی‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر گفت: با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن سینمای جوانان دفتر زاهدان امروز ‌یک فیلم سینمایی در سینما اشراق زاهدان اکران می‌شود.

وی ادامه داد: از آن جایی که روز دهم بهمن به نام  روز سینما سلام اعلام شده است ‌امروز اکران فیلم در سینما اشراق زاهدان ‌برای عموم مردم رایگان است.

‌دانشی همچنین در خصوص برگزاری سی‌و‌دومین جشنواره بین‌المللی فجر هم اعلام کرد: ‌این جشنواره از 16 تا 26 بهمن در زاهدان برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به تغییر سیستم نمایش فیلم در سینماهای کشور، سیستم دیجیتال در سینما اشراق زاهدان نصب شده است و از لحاظ نمایش فیلم هیچ گونه مشکلی نیست‌.

مدیر کل فرهنگ وارشاداسلامی سیستان وبلوچستان گفت: قرار است ‌د‌ر سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر فیلم‌های تولیدی سینمای ایران در سال گذشته و امسال به نمایش در آید و اکران همه فیلم‌ها برای نخستین بار خواهد بود.

گفتنی است هر یک از  فیلم‌های جشنواره ‌در یک روز و 3 نوبت اکران خواهد شد و ساعت اکران فیلم ها صبح از ساعت 9 تا 30/10 و عصرها از ساعت 30/15 تا 17 و 18 لغایت 30/19 خواهد بود.

انتهای پیام/

Share/Save/Bookmark