کد مطلب: 35596
 
"رحمانی" یک هنرمند متعهد است
"رحمانی" به عنوان یک هنرمند متعهد در کار فیلم سازی برای خود رسالت قائل است.
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۳ ساعت ۰۳:۰۶
"رحمانی" یک هنرمند متعهد است
 
به گزارش زاهدانه ،جبار آذین منتقد سینما در خصوص فیلم سینمایی "برف" گفت: "مهدی رحمانی" سینماگری اجتماعی است و در هر برهه‌ای که فیلمی ساخته از زوایای آسیب شناسانه به تخمین، بررسی و ارائه دغدغه‌ها و مشکلات خانواده و موضوعات اجتماعی پرداخته است.
 
وی افزود: آثار این فیلمساز او را هنرمندی دغدغه‌مند نشان می‌دهد. "رحمانی" به عنوان هنرمند متعهد در کار فیلمسازی برای خود رسالت قائل است و ساختار و پرداخت و سینمایی فیلم‌هایش علی‌رغم برخی اشکالات سینمایی و داستانی وی را کارگردانی نشان می‌دهد که مسیر رشد را طی می‌کند.
 
وی ادامه داد: فیلم نخست او تصویر زندگی یک خانواده روستایی، دومین ساخته‌اش نمایشگر زندگی‌ خانواده‌ای تجددگرا و سومین اثر او یک ملودرام شهری است که در آن زندگی یک خانواده متوسط اجتماعی متدین و خیر را در یک روز روایت می‌کند که در این فیلم ضمن معرفی و طرح مسائل خانوادگی شخصیت‌هایش را وارد میادین پرچالش اجتماعی کرده است.
 
این منتقعد عنوان کرد: این فیلم خانواده "برف" را که اهل صبر هستند را در موقعیت‌های مختلف بررسی کرده است.
 
وی عنوان کرد: مضامین و نگاه اجتماعی بازی‌های به نسبت خوب بازیگر اصلی آن و طرح مقوله‌های فرهنگی و دینی از امتیازهای "برف" محسوب می‌شود و این فیلم خوب اجتماعی محصول نگاه و تعهد فیلمسازی اندیشمند و متعهد است که کوشش دارد سینمای اجتماعی ایران را به درستی جان بخشیده و ارتقا دهد.
 
آذین خاطرنشان کرد: در میان انواع فیلم‌های سطحی،‌ سبک متوسط اجتماعی و تجاری فیلم "برف" یک اثر ارزشمند تلقی می‌شود.
 
انتهای پیام/
Share/Save/Bookmark